mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Log in indefrysning problem

Reply

Thread Tools
Old 25 august 2008, 08:07
Medlem Gruppen

Default Log in indefrysning problem

Ok mit problem er grundlæggende, når jeg logger på min computer bare fryser det tidspunkt vil variere, når den gør det, jeg har også hørt en underlig lyd til tider, når den gør det, jeg har ingen idé om, hvad problemet er, kan jeg kun gætte på harddisken , ive forsøgt at tage de tråde ud og sætte dem tilbage, dette problem er begyndt at ske et par dage siden, men var ikke så slemt, det vil kun ske en gang eller to, kan nogen hjælpe?

Kadejd
Old 25 august 2008, 08:10
Administrator Gruppen

Er musen fryses? Kunne overophedning så tjek alle dine fans for selv de mindste beløb af støv.

Kan også køre check disk på HD udelukker det, hvis i tvivl.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 august 2008, 15:25
Donor-Gruppen

Det kan være, at din registreringsdatabasen er beskadiget også. Kan du prøve at logge ind i fejlsikret tilstand?

(Hold F8, når computeren starter, indtil du får en SMS-menuen, og vælg derefter Fejlsikret tilstand med netværk.)

Hvis du mener, at du kan logge på, men senere pc'en fryser, så det kunne være mange ting, såsom overophedning, disk behov kontrol osv. Hvis du kan logge på længe nok, højreklik C: drev, Egenskaber, Tools, Disk Check og vælge at reparere filsystemet fejl og derefter genstarte.

Hvis du kan forbinde din harddisk til en anden pc som slave (pas på! Du skal jumper det!) Kan du tjekke det der, eller en live cd vil give dig mulighed for at køre en diskkontrollen også.

Old 10. sep 2008, 03:44
Medlem Gruppen

Tak for den hjælp: D
Old 24. sep 2008, 06:11
Medlem Gruppen

Ermmm ive forsøgt disk kontrol, ermmm det fungerer fint for et stykke tid (gerne en uge Jeg tror), men nu sin gået tilbage til frysning: (
Old 18. oktober 2008, 01:44
Ny Medlem Gruppen

Har du formår at sortere dit problem ud? Var det HDD gerne Dave sagde? Bare beder årsag ville det være rart at vide, for de andre, der har et problem, ligesom det
Old 6 november 2008, 04:01
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Kadejd View Post
Ermmm ive forsøgt disk kontrol, ermmm det fungerer fint for et stykke tid (gerne en uge Jeg tror), men nu sin gået tilbage til frysning: (
Er det muligt din HDD er på sit sidste ben så?

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp! Min Nye Computer Holder Frysning! cheesepuff General Hardware Chat 9 27 april 2009 08:56
Nr. MIC ingen lyd og XP indefrysning oh my joeshcosmo Lyd, højtalere og MP3-afspillere 7 22 januar 2009 09:16
PC indefrysning spørgsmål Gerry Mac General Hardware Chat 7 22 december 2008 16:17
Game Problem: Computer Frysning Rude General Hardware Chat 7 30 januar 2008 08:36
WMP er indefrysning op. Warrenisit Multimedia & Codecs 2 21. jan 2008 12:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.