vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kirjaudu jäädyttäminen ongelma

Reply

Thread Tools
Old 25 elokuu 2008, 08:07
Jäsen

Default Kirjaudu jäädyttäminen ongelma

Ok minun ongelmani on periaatteessa aina, kun i kirjautua minun tietokone vain jäätyy aika vaihtelee, kun se tapahtuu, olen myös kuullut outo ääni joskus, jos se ei, minulla ei ole aavistustakaan mitä tämä ongelma on, voin vain arvailla, kovalevy , ive yrittänyt ottaa johdot pois ja asettaa ne takaisin, tämä ongelma alkoi tapahtua pari päivää sitten, mutta ei ollut niin huono, se vain tapahtuu kerran tai kahdesti, voiko kukaan auttaa?

Kadejd
Old 25 elokuu 2008, 08:10
Administrator Group

Onko hiiren jäätyä? Voisi olla ylikuumenemisen joten tarkista kaikki fanit edes pienin määrä pölyä.

Voi myös suorittaa tarkista kiintolevyä, HD säännön, että, jos on epävarma.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 elokuu 2008, 15:25
Rahoittajien ryhmän

Se voisi olla, että rekisteri on vioittunut liikaa. Voitko yrittää kirjautua vikasietotilassa?

(Pidä F8, kun tietokone käynnistyy, kunnes saat teksti-valikkoon, valitse Vikasietotila ja verkko.)

Jos tarkoittaa, että voit kirjautua mutta myöhemmin PC jäätyy, niin se voi olla monia asioita, kuten ylikuumenemisen, disk tarpeet tarkkailun jne. Jos voit kirjautua tarpeeksi kauan, oikeus napsauta C: asema, Ominaisuudet, Työkalut, Disk Tarkista ja valitse korjata tiedostojärjestelmän virheet ja sitten käynnistä uudelleen.

Jos voit kytkeä ajaa toisen tietokoneen orjana (VARO! Sinun täytyy neulepusero se!) Voit tarkistaa, tai live CD voit suorittaa levylle tarkistaa myös.

Old 10. Sep 2008, 03:44
Jäsen

Thanks For The Help: D
Old 24th Sep 2008, 06:11
Jäsen

Ermmm ive yrittänyt levy tarkkailun, ermmm se toimii hyvin jonkin aikaa (kuten viikossa mielestäni), mutta nyt sen mennyt takaisin jäädyttäminen: (
Old 18 lokakuu 2008, 01:44
Uusi Jäsen

Sinä onnistut lajitella ongelman pois? Oliko se HDD kuten Dave sanoi? Just pyytää aiheuttaa se olisi mukava tietää, että muille, että on ongelma niin
Old 6 marraskuu 2008, 04:01
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Kadejd View Post
Ermmm ive yrittänyt levy tarkkailun, ermmm se toimii hyvin jonkin aikaa (kuten viikossa mielestäni), mutta nyt sen mennyt takaisin jäädyttäminen: (
Onko mahdollista your HDD on sen viimeinen jalat sitten?

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Apu! My New Computer Pitää jäätävää! cheesepuff Rautatavaran Chat 9 27th Apr 2009 08:56
N: o mic, ei ääntä ja XP jäädyttäminen oh my joeshcosmo Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 7 22. Jan 2009 09:16
PC jäädyttäminen tiedotteet Gerry Mac Rautatavaran Chat 7 22. Joulukuu 2008 16:17
Pelin Ongelma: Tietokone jäätävää Rude Rautatavaran Chat 7 30 Jan 2008 08:36
WMP on jäädyttäminen asti. Warrenisit Multimedia & Codecs 2 21. Jan 2008 12:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.