![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok minun ongelmani on periaatteessa aina, kun i kirjautua minun tietokone vain jäätyy aika vaihtelee, kun se tapahtuu, olen myös kuullut outo ääni joskus, jos se ei, minulla ei ole aavistustakaan mitä tämä ongelma on, voin vain arvailla, kovalevy , ive yrittänyt ottaa johdot pois ja asettaa ne takaisin, tämä ongelma alkoi tapahtua pari päivää sitten, mutta ei ollut niin huono, se vain tapahtuu kerran tai kahdesti, voiko kukaan auttaa? Kadejd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko hiiren jäätyä? Voisi olla ylikuumenemisen joten tarkista kaikki fanit edes pienin määrä pölyä.
| |||
| |||
| Se voisi olla, että rekisteri on vioittunut liikaa. Voitko yrittää kirjautua vikasietotilassa? (Pidä F8, kun tietokone käynnistyy, kunnes saat teksti-valikkoon, valitse Vikasietotila ja verkko.) Jos tarkoittaa, että voit kirjautua mutta myöhemmin PC jäätyy, niin se voi olla monia asioita, kuten ylikuumenemisen, disk tarpeet tarkkailun jne. Jos voit kirjautua tarpeeksi kauan, oikeus napsauta C: asema, Ominaisuudet, Työkalut, Disk Tarkista ja valitse korjata tiedostojärjestelmän virheet ja sitten käynnistä uudelleen. Jos voit kytkeä ajaa toisen tietokoneen orjana (VARO! Sinun täytyy neulepusero se!) Voit tarkistaa, tai live CD voit suorittaa levylle tarkistaa myös.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Thanks For The Help: D |
|
| |||
| |||
| Ermmm ive yrittänyt levy tarkkailun, ermmm se toimii hyvin jonkin aikaa (kuten viikossa mielestäni), mutta nyt sen mennyt takaisin jäädyttäminen: ( |
|
| |||
| |||
| Sinä onnistut lajitella ongelman pois? Oliko se HDD kuten Dave sanoi? Just pyytää aiheuttaa se olisi mukava tietää, että muille, että on ongelma niin |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apu! My New Computer Pitää jäätävää! | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 9 | 27th Apr 2009 08:56 |
| N: o mic, ei ääntä ja XP jäädyttäminen oh my | joeshcosmo | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 7 | 22. Jan 2009 09:16 |
| PC jäädyttäminen tiedotteet | Gerry Mac | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Joulukuu 2008 16:17 |
| Pelin Ongelma: Tietokone jäätävää | Rude | Rautatavaran Chat | 7 | 30 Jan 2008 08:36 |
| WMP on jäädyttäminen asti. | Warrenisit | Multimedia & Codecs | 2 | 21. Jan 2008 12:46 |
| Thread Tools | |
| |