![]() |
|
| |||
| |||
| Ok mijn probleem is eigenlijk, wanneer ik inlog op mijn computer bevriest de tijd zal variëren in als dat zo is, heb ik ook gehoord, een vreemd geluid soms als het gaat, ik heb geen idee wat dit probleem is kan ik alleen maar denk dat de harde schijf , ive geprobeerd met de draden uit en zetten ze terug in dit probleem begon te gebeuren een paar dagen geleden, maar was niet zo slecht, het zou alleen maar een of twee keer, kan iemand helpen? Kadejd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de muis de vriezer? Kunnen worden oververhitting dus controleer alle fans voor zelfs de kleinste hoeveelheid stof.
| |||
| |||
| Het kan zijn dat uw register is beschadigd ook. Kun je proberen in te loggen in de veilige modus? (Houd F8 als de computer opstart, totdat je een SMS-menu en kies vervolgens Veilige modus met netwerkondersteuning.) Als je bedoelt dat je kan inloggen, maar later bevriest de pc, dan kan het veel dingen, zoals oververhitting, schijf moet controleren, enz. Als u in te loggen lang genoeg, rechts klik op station C:, Eigenschappen, Extra, Disk controleren en ervoor kiezen om de reparatie-bestandssysteem fouten, dan reboot. Als u verbinding kunt maken van uw schijf naar een andere pc als slave (LET OP! U moet jumper it!), Kunt u dit controleren, of een live-cd kunt u om een schijf te controleren.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp: D |
|
| |||
| |||
| Ermmm ive geprobeerd de schijf te controleren, ermmm hij werkte prima voor een tijdje (zoals een week denk ik), maar nu zijn weg terug naar het vriespunt: ( |
|
| |||
| |||
| Heeft u het beheer van het sorteren van uw probleem op? Was het de harde schijf zoals Dave zei? Gewoon vragen oorzaak zou het leuk zijn om te weten voor de anderen die een probleem heeft, zoals dat |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! My New Computer Houdt Bevriezen! | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 9 | 27 apr 2009 08:56 |
| Geen podium, geen geluid en XP bevriezing oh my | joeshcosmo | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 7 | 22 Jan 2009 09:16 |
| PC bevriezing kwesties | Gerry Mac | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 dec 2008 16:17 |
| Game Probleem: Computer Bevriezing | Rude | Algemeen Hardware Chat | 7 | 30 Jan 2008 08:36 |
| WMP is bevriezing up. | Warrenisit | Multimedia & Codecs | 2 | 21 Jan 2008 12:46 |
| Thread Tools | |
| |