mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Logg inn frysepunktet problem

Reply

Thread Tools
Old 25 august 2008, 08:07
Medlem Group

Default Logg inn frysepunktet problem

Ok problemet mitt er egentlig, når jeg logger på maskinen min kun fryser tiden vil variere når det skjer, har jeg også hørt en merkelig lyd noen ganger når den gjør det, har jeg ingen anelse om hva dette problemet kan jeg bare gjette harddisken , Ive forsøkt tar ledninger ut og sette dem på igjen, dette problemet begynte å skje et par dager siden, men var ikke så ille, det ville bare skje én eller to ganger, kan noen hjelpe?

Kadejd
Old 25 august 2008, 08:10
Administrator Group

Har musa fryse? Kan bli overopphetet så sjekk alle fans for selv de minste mengder støv.

Kan også kjøre sjekk disk på HD til regelen om i tvil.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 august 2008, 15:25
Donor Group

Det kan være at registret er skadet også. Kan du prøve å logge deg på i sikkermodus?

(Hold nede F8 når datamaskinen starter, til du får en tekst-menyen, velg deretter Sikkermodus med nettverk.)

Hvis du mener at du kan logge inn men senere PC fryser, så det kan være mange ting, for eksempel overoppheting disken må sjekke, osv. Hvis du kan logge på lenge nok, høyreklikk C: stasjon, Egenskaper, Verktøy, Disk Kontroller og velger å reparere filsystemet feil, deretter omstart.

Hvis du kan koble harddisken til en annen PC som en slave (OBS! Du må jumper det!) Kan du sjekke det der, eller en live-CD kan du kjøre en diskkontrollen også.

Old 10nde Sep 2008, 03:44
Medlem Group

Takk for hjelp: D
Old 24th September 2008, 06:11
Medlem Group

Ermmm Ive forsøkt disk sjekke, ermmm det arbeidet fin for en stund (som en uke tror jeg), men nå er det gått tilbake til frysing: (
Old 18 oktober 2008, 01:44
New Member Group

Visste du klarer å sortere problem ut? Var det HDD som Dave sa? Bare spør føre det ville være hyggelig å vite for andre som har et problem som det
Old 6te Nov 2008, 04:01
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Kadejd View Post
Ermmm Ive forsøkt disk sjekke, ermmm det arbeidet fin for en stund (som en uke tror jeg), men nå er det gått tilbake til frysing: (
Er det mulig at HDD er på sin siste beina da?

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Min nye datamaskinen Holder underkjølt! cheesepuff General Hardware Chat 9 27 april 2009 08:56
Ingen mic, ingen lyd og XP frysepunktet oh my joeshcosmo Lyd, høyttalere og MP3-spillere 7 22 januar 2009 09:16
PC fryser problemer Gerry Mac General Hardware Chat 7 22 desember 2008 16:17
Kamp Problem: Computer underkjølt Uhøflig General Hardware Chat 7 30 januar 2008 08:36
WMP er iskaldt ute. Warrenisit Multimedia & Kodeker 2 21 januar 2008 12:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.