![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg leder efter en enkel, panik-key type program, hvor jeg kan trykke på en knap (tidl. F6) og et billede, som jeg ønsker fylder hele skærmen. Jeg ved godt programmer som "Proceslinje Skjul", men disse er lidt mere kompliceret, end jeg ønsker det. Så dybest set, jeg trykker på en knap og et billede popper op (f.eks billede af Firefox med cnn.com), så bare går væk, når jeg giver slip på tasten. Nogen idéer? lol plz Dont spørger mig, hvorfor jeg har brug for det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt fanen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt + F4
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alarm type støj! | Pete-Rock | General Hardware Chat | 9 | 3 august 2009 00:52 |
| Hvor kan jeg finde denne type kabel? | Arvind Kushwaha | Cases & Strømforsyninger | 0 | 13th May 2009 07:35 |
| Problem Installation OS - Fejl - Kernal Panic - Ikke synkronisering: Forsøgte at Kil den Idle Task | rfowler | Windows-operativsystemer | 3 | 19 marts 2009 02:17 |
| Tribalfusion er denne anden form for adware | hopthwoks | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 2 februar 2009 01:37 |
| Selling Panic, Panic Over & Eject Button | CrazyComputerMan | CJ Brugt Marketplace | 10 | 17. maj 2008 12:28 |
| Thread Tools | |
| |