![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, jeg leter etter en enkel, panikk-key type program der jeg kan trykke på en knapp (ex. F6) og et bilde som jeg vil fylle opp hele skjermen. Jeg vet godt programmer som "Oppgavelinjen Hide", men disse er litt mer komplisert enn jeg ønsker det. Så innerst inne, jeg trykker på en knapp og et bilde dukker opp (for eksempel bilde av Firefox med cnn.com), så bare går vekk når jeg slipp tasten. Noen ideer? lol plz Ikke spør meg hvorfor jeg trenger det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt kategorien?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ALT + F4
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alarmtypen Støy! | Pete-Rock | General Hardware Chat | 9 | 3 august 2009 00:52 |
| Hvor finner jeg denne type kabel? | Arvind Kushwaha | Bærevesker & Strømforsyning | 0 | 13 juni 2009 07:35 |
| Problem Installere OS - Feil - Kernal Panikklidelse - Ikke synkronisering: Forsøkte å Kil den Inaktiv Task | rfowler | Windows-operativsystemer | 3 | 19 mars 2009 02:17 |
| Tribalfusion er dette en type adware | hopthwoks | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 2 februar 2009 01:37 |
| Selling Panikklidelse, Panikklidelse Over & utløserknappen | CrazyComputerMan | CJ Brukes Marketplace | 10 | 17 mai 2008 12:28 |
| Thread Tools | |
| |