mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lost Adgangen til Windows Defender-Tilføj / fjern programmer

Reply

Thread Tools
Old 14. juni 2009, 14:27
Ny Medlem Gruppen

Default Lost Adgangen til Windows Defender-Tilføj / fjern programmer

Jeg kan ikke få adgang til min firewall, Windows Defender, Tilføj / fjern programmer.

Jeg får appilcation undladt at initailize 0x800 106ba

og for sikkerhed center jeg får ikke kan finde rundll32.exe

Jeg har prøvet et par virus kontrol avira, Spybot, ad adaware

Er der nogen der har nogen forslag?
Old 15. juni 2009, 05:13
Donor-Gruppen

Bruger du McAffee AV eller firewall?
Old 16. juni 2009, 00:51
Ny Medlem Gruppen

nej jeg er ikke bruger mcaffee
Old 17. juni 2009, 01:48
Donor-Gruppen

Grunden til jeg spurgte er bogstavelig talt lige før jeg læste dit indlæg blev jeg forsker en anden firewall spørgsmålet og kom på tværs af nogle ting med McAffee Messing med MS firewall efter en opdatering. Hvis det var tilfældet jeg ville direkte dig til denne artikel. Men da det ikke, så prøv dette, Det fungerede for mig.

Edit: vrøvl, det er for firewall, du sagde forsvarer. Lad mig se igen. Jeg får det for dig senere i dag. Ked af.

EDIT-2: Blot for at præcisere, hvis du rammes Start> Computer> Lokale Drive (C:)> Program Files, der ikke er nogen fil i der til Windows Defender?
Old 17. juni 2009, 02:07
Donor-Gruppen

Ok, det Rundll.exe fejl betyder, at C: \ Windows \ System32 \ rundll32.exe fil mangler eller er beskadiget. Se, om der kører en sfc / scannow kommando kan løse dette system fil for dig.

EDIT: Den fyr, der skrev ovenstående tutorial er en freaking windows geni, og han gør det nemt nok til selv en dummy som mig. Hvis det ikke virker så lad mig det vide, og vi vil prøve noget andet.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.