![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg kan ikke få adgang til min firewall, Windows Defender, Tilføj / fjern programmer.
Jeg får appilcation undladt at initailize 0x800 106ba og for sikkerhed center jeg får ikke kan finde rundll32.exe Jeg har prøvet et par virus kontrol avira, Spybot, ad adaware Er der nogen der har nogen forslag? |
|
|
|||
|
|||
|
Bruger du McAffee AV eller firewall?
|
|
|
|||
|
|||
|
nej jeg er ikke bruger mcaffee
|
|
|
|||
|
|||
|
Grunden til jeg spurgte er bogstavelig talt lige før jeg læste dit indlæg blev jeg forsker en anden firewall spørgsmålet og kom på tværs af nogle ting med McAffee Messing med MS firewall efter en opdatering. Hvis det var tilfældet jeg ville direkte dig til denne artikel. Men da det ikke, så prøv dette, Det fungerede for mig.
Edit: vrøvl, det er for firewall, du sagde forsvarer. Lad mig se igen. Jeg får det for dig senere i dag. Ked af. EDIT-2: Blot for at præcisere, hvis du rammes Start> Computer> Lokale Drive (C:)> Program Files, der ikke er nogen fil i der til Windows Defender? |
|
|
|||
|
|||
|
Ok, det Rundll.exe fejl betyder, at C: \ Windows \ System32 \ rundll32.exe fil mangler eller er beskadiget. Se, om der kører en sfc / scannow kommando kan løse dette system fil for dig.
EDIT: Den fyr, der skrev ovenstående tutorial er en freaking windows geni, og han gør det nemt nok til selv en dummy som mig. Hvis det ikke virker så lad mig det vide, og vi vil prøve noget andet. |