vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lost Access Windows Defender-Lisää poista sovellus

Reply

Thread Tools
Old 14 kesäkuu 2009, 14:27
Uusi Jäsen

Default Lost Access Windows Defender-Lisää poista sovellus

En voi saada oma palomuuri, Windows Defender, lisää poista sovellus.

Saan appilcation jättänyt initailize 0x800 106ba

ja turvallisuutta keskustassa Saan ei löydä rundll32.exe

Olen yrittänyt muutaman viruksen tarkastuksia avira, spybot, ad adaware

Onko kukaan saanut mitään ehdotuksia?
Old 15 kesäkuu 2009, 05:13
Rahoittajien ryhmän

Käytätkö McAffee AV tai palomuuri?
Old 16 kesäkuu 2009, 00:51
Uusi Jäsen

no en ole käyttäen mcaffee
Old 17 kesäkuu 2009, 01:48
Rahoittajien ryhmän

Syynä kysyin on kirjaimellisesti juuri ennen luin blogitekstiisi olin tutkii eri palomuuri kysymys, ja sai joitakin juttuja kanssa McAffee Messing ja MS palomuurin jälkeen päivityksen. Jos näin on aioin suoria teitä, että artikkeli. Mutta koska näin ei ole, kokeile tämä, Se toimi minulle.

Edit: roska, että on palomuuri, sanoitte puolustaja. Haluan tarkastella uudelleen. Minä ostan sen sinulle myöhemmin tänään. Pahoillaan.

EDIT-2: Vain selventää, jos osut Käynnistä> tietokone> Paikallinen Drive (C:)> Program Files ei ole tiedosto on Windows Defender?
Old 17 kesäkuu 2009, 02:07
Rahoittajien ryhmän

OK, Rundll.exe virhe tarkoittaa sitä, että C: \ windows \ system32 \ rundll32.exe tiedosto puuttuu tai on vioittunut. Katso, jos käytössä on sfc / scannow komento voi vahvistaa tämän järjestelmän tiedoston sinulle.

EDIT: Tämä jätkä, että kirjoitti edellä opetusohjelma on freaking ikkunat nero ja hän on helppo riitä edes harjoitustestien kuten minä. Jos se ei toimi minulle, ja me kokeilla jotain erilaista.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne. im407 General Software Chat 16 13. Jul 2009 13:59
Windows Defender 1.41.110.0 evilfantasy Virusten, vakoiluohjelmien & Security 0 6. Aug 2008 15:26
Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus. Albedo Virusten, vakoiluohjelmien & Security 8 16. Joulukuu 2007 11:03
Malware! Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus! trevy3 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 17 19. marraskuu 2007 11:50
Windows Defender CSN-Carl General Software Chat 2 3. Sep 2006 07:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.