![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En voi saada oma palomuuri, Windows Defender, lisää poista sovellus. Saan appilcation jättänyt initailize 0x800 106ba ja turvallisuutta keskustassa Saan ei löydä rundll32.exe Olen yrittänyt muutaman viruksen tarkastuksia avira, spybot, ad adaware Onko kukaan saanut mitään ehdotuksia? |
|
| |||
| |||
| Käytätkö McAffee AV tai palomuuri? |
|
| |||
| |||
| no en ole käyttäen mcaffee |
|
| |||
| |||
| Syynä kysyin on kirjaimellisesti juuri ennen luin blogitekstiisi olin tutkii eri palomuuri kysymys, ja sai joitakin juttuja kanssa McAffee Messing ja MS palomuurin jälkeen päivityksen. Jos näin on aioin suoria teitä, että artikkeli. Mutta koska näin ei ole, kokeile tämä, Se toimi minulle. Edit: roska, että on palomuuri, sanoitte puolustaja. Haluan tarkastella uudelleen. Minä ostan sen sinulle myöhemmin tänään. Pahoillaan. EDIT-2: Vain selventää, jos osut Käynnistä> tietokone> Paikallinen Drive (C:)> Program Files ei ole tiedosto on Windows Defender? |
|
| |||
| |||
| OK, Rundll.exe virhe tarkoittaa sitä, että C: \ windows \ system32 \ rundll32.exe tiedosto puuttuu tai on vioittunut. Katso, jos käytössä on sfc / scannow komento voi vahvistaa tämän järjestelmän tiedoston sinulle. EDIT: Tämä jätkä, että kirjoitti edellä opetusohjelma on freaking ikkunat nero ja hän on helppo riitä edes harjoitustestien kuten minä. Jos se ei toimi minulle, ja me kokeilla jotain erilaista. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne. | im407 | General Software Chat | 16 | 13. Jul 2009 13:59 |
| Windows Defender 1.41.110.0 | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 0 | 6. Aug 2008 15:26 |
| Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus. | Albedo | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 16. Joulukuu 2007 11:03 |
| Malware! Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus! | trevy3 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 17 | 19. marraskuu 2007 11:50 |
| Windows Defender | CSN-Carl | General Software Chat | 2 | 3. Sep 2006 07:00 |
| Thread Tools | |
| |