![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kan geen toegang krijgen tot mijn firewall, Windows Defender, voeg Software. Ik krijg appilcation niet initailize 0x800 106ba en voor de veiligheid centrum krijg ik niet kan vinden rundll32.exe Ik heb geprobeerd een paar virus controles avira, Spybot, ad AdAware Heeft iemand je suggesties? |
|
| |||
| |||
| Gebruikt u McAffee AV of firewall? |
|
| |||
| |||
| nee ik ben niet gebruikt mcaffee |
|
| |||
| |||
| De reden dat ik gevraagd wordt letterlijk recht voordat ik lees uw bericht was ik onderzoek een andere firewall probleem en kwam in een aantal dingen met McAffee Messing met de MS firewall na een update. Als dat het geval ik ging u naar dat artikel. Maar aangezien het niet, probeer dan ditHet werkte voor mij. Edit: Crap, dat is voor een firewall, u zei verdediger. Laat me eens kijken. Ik krijg je het voor je later vandaag. Sorry. EDIT-2: Even ter verduidelijking, als je hit Start> computer> Lokaal station (C:)> Program Files, is er geen bestand in er voor Windows Defender? |
|
| |||
| |||
| Ok, de Rundll.exe fout betekent dat de C: \ windows \ system32 \ rundll32.exe bestand ontbreekt of is beschadigd. Kijk of het draaien van een sfc / scannow commando kan dit oplossen systeem bestand voor je. EDIT: De man die schreef de bovenstaande uitleg is een freaking ramen genie en hij maakt het eenvoudig genoeg, zelfs voor een pop zoals ik. Als dat niet werkt, laat het me weten en we zullen proberen iets anders. |