mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lost tilgang til Windows Defender-Legg til / fjern programmer

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 14:27
New Member Group

Default Lost tilgang til Windows Defender-Legg til / fjern programmer

Jeg kan ikke få tilgang til min brannmur, Windows Defender, Legg til / fjern programmer.

Jeg får appilcation ikke klarte å initailize 0x800 106ba

og for sikkerheten centre Jeg får ikke finner rundll32.exe

Jeg har prøvd noen virus sjekker avira, Spybot, ad adaware

har noen noen forslag?
Old 15 juni 2009, 05:13
Donor Group

Bruker du McAffee AV eller brannmur?
Old 16 juni 2009, 00:51
New Member Group

nei jeg er ikke bruker mcaffee
Old 17 juni 2009, 01:48
Donor Group

Årsaken spurte jeg er bokstavelig rett før jeg leste innlegget ditt var jeg forsker på en annen brannmur problemet og kom over noen ting med McAffee får med MS brannmur etter en oppdatering. Hvis det var tilfelle jeg skulle henvise deg til denne artikkelen. Men siden det ikke, prøver dette, Det virket for meg.

Edit: dritt, det er for brannmur, du sa forsvarer. La meg se igjen. Jeg får det for deg senere i dag. Beklager.

EDIT-2: Bare for å avklare om du treffer Start> datamaskin> lokale harddisk (C:)> Program Files, er det ingen i det for Windows Defender?
Old 17 juni 2009, 02:07
Donor Group

Ok, det Rundll.exe feilen betyr at C: \ windows \ system32 \ rundll32.exe fil mangler eller er skadet. Se om du kjører en sfc / scannow kommandoen kan løse dette Systemfilen for deg.

EDIT: The dude som skrev ovenfor opplæringen er et freaking vinduer geni, og han gjør det enkelt nok for selv en dummy som meg. Hvis det ikke fungerer, gi meg beskjed, og vi vil prøve noe annerledes.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.