![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke få tilgang til min brannmur, Windows Defender, Legg til / fjern programmer. Jeg får appilcation ikke klarte å initailize 0x800 106ba og for sikkerheten centre Jeg får ikke finner rundll32.exe Jeg har prøvd noen virus sjekker avira, Spybot, ad adaware har noen noen forslag? |
|
| |||
| |||
| Bruker du McAffee AV eller brannmur? |
|
| |||
| |||
| nei jeg er ikke bruker mcaffee |
|
| |||
| |||
| Årsaken spurte jeg er bokstavelig rett før jeg leste innlegget ditt var jeg forsker på en annen brannmur problemet og kom over noen ting med McAffee får med MS brannmur etter en oppdatering. Hvis det var tilfelle jeg skulle henvise deg til denne artikkelen. Men siden det ikke, prøver dette, Det virket for meg. Edit: dritt, det er for brannmur, du sa forsvarer. La meg se igjen. Jeg får det for deg senere i dag. Beklager. EDIT-2: Bare for å avklare om du treffer Start> datamaskin> lokale harddisk (C:)> Program Files, er det ingen i det for Windows Defender? |
|
| |||
| |||
| Ok, det Rundll.exe feilen betyr at C: \ windows \ system32 \ rundll32.exe fil mangler eller er skadet. Se om du kjører en sfc / scannow kommandoen kan løse dette Systemfilen for deg. EDIT: The dude som skrev ovenfor opplæringen er et freaking vinduer geni, og han gjør det enkelt nok for selv en dummy som meg. Hvis det ikke fungerer, gi meg beskjed, og vi vil prøve noe annerledes. |