mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lost Tillgång till Windows Defender-Lägg till ta bort program

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 14:27
New Member Group

Default Lost Tillgång till Windows Defender-Lägg till ta bort program

Jag kan inte få tillgång till min brandvägg, Windows Defender, lägg till ta bort program.

Jag får appilcation inte initailize 0x800 106ba

och för säkerhets center jag får inte hittar rundll32.exe

Jag har försökt några virus kontroller avira, spybot, ad adaware

Har någon har något förslag?
Old 15 juni 2009, 05:13
Givargruppen

Använder du McAffee AV eller brandvägg?
Old 16 juni 2009, 00:51
New Member Group

nej jag är inte använder mcaffee
Old 17 juni 2009, 01:48
Givargruppen

Anledningen till att jag frågade är bokstavligen precis innan jag läste ditt inlägg var jag forskat en annan brandvägg frågan och kom över en del grejer med McAffee Messing med MS brandvägg efter en uppdatering. Om så vore fallet var jag kommer att hänvisa dig till denna artikel. Men eftersom det inte, försök den härDet fungerade för mig.

Edit: Crap, det för brandvägg du sa försvarare. Låt mig titta igen. Jag får det för dig senare i dag. Ledsen.

EDIT-2: Bara för att förtydliga, om du drabbats Start> Dator> lokal disk (C:)> Program Files finns ingen fil där för Windows Defender?
Old 17 juni 2009, 02:07
Givargruppen

Ok, det Rundll.exe fel innebär att C: \ windows \ system32 \ rundll32.exe fil saknas eller är skadad. Se om att köra ett sfc / scannow kommando kan åtgärda detta system fil till dig.

EDIT: Han som skrev ovan handledning är ett satans fönster geni och han gör det enkelt för ännu en dummy som jag. Om det inte fungerar vill jag veta och vi ska försöka något annat.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Snabbare dator - förslag på vad program för att ta bort, etc. im407 General Software Chat 16 13 juli 2009 13:59
Windows Defender 1.41.110.0 evilfantasy Virus, spionprogram och säkerhet 0 6 august 2008 15:26
Kan inte komma åt Lägg till / ta bort program. Albedo Virus, spionprogram och säkerhet 8 16 december 2007 11:03
Malware! Kan inte komma åt Lägg till / ta bort program! trevy3 Virus, spionprogram och säkerhet 17 19 november 2007 11:50
Windows Defender CSN-Carl General Software Chat 2 3:e sep 2006 07:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.