![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte få tillgång till min brandvägg, Windows Defender, lägg till ta bort program. Jag får appilcation inte initailize 0x800 106ba och för säkerhets center jag får inte hittar rundll32.exe Jag har försökt några virus kontroller avira, spybot, ad adaware Har någon har något förslag? |
|
| |||
| |||
| Använder du McAffee AV eller brandvägg? |
|
| |||
| |||
| nej jag är inte använder mcaffee |
|
| |||
| |||
| Anledningen till att jag frågade är bokstavligen precis innan jag läste ditt inlägg var jag forskat en annan brandvägg frågan och kom över en del grejer med McAffee Messing med MS brandvägg efter en uppdatering. Om så vore fallet var jag kommer att hänvisa dig till denna artikel. Men eftersom det inte, försök den härDet fungerade för mig. Edit: Crap, det för brandvägg du sa försvarare. Låt mig titta igen. Jag får det för dig senare i dag. Ledsen. EDIT-2: Bara för att förtydliga, om du drabbats Start> Dator> lokal disk (C:)> Program Files finns ingen fil där för Windows Defender? |
|
| |||
| |||
| Ok, det Rundll.exe fel innebär att C: \ windows \ system32 \ rundll32.exe fil saknas eller är skadad. Se om att köra ett sfc / scannow kommando kan åtgärda detta system fil till dig. EDIT: Han som skrev ovan handledning är ett satans fönster geni och han gör det enkelt för ännu en dummy som jag. Om det inte fungerar vill jag veta och vi ska försöka något annat. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Snabbare dator - förslag på vad program för att ta bort, etc. | im407 | General Software Chat | 16 | 13 juli 2009 13:59 |
| Windows Defender 1.41.110.0 | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 0 | 6 august 2008 15:26 |
| Kan inte komma åt Lägg till / ta bort program. | Albedo | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 16 december 2007 11:03 |
| Malware! Kan inte komma åt Lägg till / ta bort program! | trevy3 | Virus, spionprogram och säkerhet | 17 | 19 november 2007 11:50 |
| Windows Defender | CSN-Carl | General Software Chat | 2 | 3:e sep 2006 07:00 |
| Thread Tools | |
| |