mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lost Product Key

Closed Thread

Thread Tools
Old 3 november 2007, 19:08
Donor-Gruppen

Default Lost Product Key

Hej - jeg er ny her, og egentlig ikke ved ret meget om computere undtagen jeg har ejet 3 i de sidste 18 år - så jeg har en vis erfaring.

Jeg har for nylig købt Windows Office Home og Student 2007 software. Jeg lastet det, og jeg bruger det fint på en computer. Jeg troede ikke, jeg havde brug for at akavet plastic box softwaren kom i, så jeg kastede den ud et par dage senere - at sikre, jeg holdt alt indhold naturligvis Forinden.

I dag besluttede jeg mig for at indlæse dem i en anden computer (du får 3 belastninger / pakke) og da det anmodede om produktnøglen gætte, hvor det var - du fik den - på plastic box jeg kastede ud i sidste måned!

Er der nogen måde for at inddrive det produkt på markedet? Jeg forsøgte at gå on-line til Microsoft - glemme, at - det er en labyrint forsøger at komme igennem der. Jeg forsøgte at ringe til - det er efter timer (ikke åbne i weekenderne). De skal have en automatisk produkt centrale system på plads - så når du registrerer dig kan du sende en e-mail, og de sender dig nøglen - ligesom når du glemmer din adgangskode på et forum.

Jeg har lige gik tilbage og købte det igen et par timer siden på Costco $ 169 + skat - en lektie lært - skrive darn ting ned på cd (Vær forsigtig, når du gør det) - ligesom jeg gjorde på min gamle MS Word software disken.

Tanker?
Old 3 november 2007, 19:20
Redaktør Gruppen

Default Lost Product Key

Licens nøgler sælges pr kopi. Der er copyright love involveret.

De havde ret, kontakt MS og sortere det ud med dem.

Old 3 november 2007, 19:36
Donor-Gruppen

Default Lost Product Key

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Licens nøgler sælges pr kopi. Der er copyright love involveret.

De havde ret, kontakt MS og sortere det ud med dem.
Ja - kontakt MS, det er ikke så let, som det lyder, som om jeg har fundet ud af.

Så - jeg gik hen og købte produktet igen - det er lettere at betale $ 200 til tider end gå gennem alle de problemer med at forsøge at kontakte folk og venter ca. Jeg er nødt til at være mere forsigtig i fremtiden, og ikke smide noget ud, når det kommer til software.

I guess I'm just pisset på mig selv for at være så skødesløs og smide nøglen væk.

Og af den måde, jeg er alt for loven om ophavsret. De ville ikke være så strenge med produktet nøgle (r), hvis der ikke var nogen "piratkopiering" i første omgang.
dem darn piarates!

Tak for dit svar.
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.