vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lost Product Key

Closed Thread

Thread Tools
Old 3 marraskuu 2007, 19:08
Rahoittajien ryhmän

Default Lost Product Key

Hi - Olen uusi täällä ja ei oikeastaan tiedä paljoakaan tietokoneista paitsi Olen omistama 3 viimeisen 18 vuoden aikana - joten minulla on jonkin verran kokemusta.

Olen äskettäin ostanut Windows Office Home and Student 2007-ohjelmisto. I ladattu ja olen käyttänyt sitä sakkoa yksi tietokone. En usko, että tarvitaan että hankalat muovinen laatikko ohjelmiston tuli joten heitti sen pois pari päivää myöhemmin - ja varmista Pidin kaikki sisältö tietysti ennen sitä.

Tänään päätin ladata sen toiseen tietokoneeseen (saat 3 kuormia / paketti) ja kun se pyysi, että Product Key arvata missä se oli - sinulla on sitä - on muovinen laatikko I heitti ulos viime kuussa!

Onko mitään keinoa palauttaa tuotteen ket? Yritin käynnissä verkossa Microsoft - unohtaa, että - se on labyrintti yrittää saada läpi siellä. Yritin puhelimitse - se on, kun tuntia (ei ole auki viikonloppuisin). Niiden olisi oltava automaattinen Product Key järjestelmä - niin sen jälkeen, kun olet rekisteröitynyt voit lähettää sähköpostia ja ne lähettää sinulle avain - aivan kuten silloin, kun olet unohtanut salasanasi foorumi.

Minä vain meni takaisin ja osti sen uudelleen pari tuntia sitten Costco $ 169 + verot - opetus oppinut - kirjoittaa darn asia alaspäin cd (olla varovainen, kun teet että) - kuten tein minun vanhoja MS Word-ohjelmiston levy.

Ajatuksia?
Old 3 marraskuu 2007, 19:20
Moderator Group

Default Lost Product Key

Lisenssi avaimet myydään per kopio. On tekijänoikeuslakien mukaan.

Olit oikeassa, ota yhteyttä MS ja lajittele se heidän kanssaan.

Old 3 marraskuu 2007, 19:36
Rahoittajien ryhmän

Default Lost Product Key

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Lisenssi avaimet myydään per kopio. On tekijänoikeuslakien mukaan.

Olit oikeassa, ota yhteyttä MS ja lajittele se heidän kanssaan.
Kyllä - ota yhteyttä MS, että ei ole niin helppoa kuin miltä se kuulostaa, koska olen havainnut ulos.

Siis - Menin ja osti tuotteen uudelleen - on helpompi maksaa 200 dollaria joskus kuin käydä läpi kaikkia ongelmia yrittää ottaa yhteyttä ihmisiin ja odottaa noin. Minun täytyy olla varovainen tulevaisuuteen eikä heitä mitään pois, kun se tulee ohjelmistoihin.

I guess I'm just kännissä itseäni siitä, että hän on niin huolimaton ja heittää avain pois.

Ja muuten, olen täysin tekijänoikeuslakien. Niiden ei tarvitse olla niin ankara Product Key (s) jos ei ole "laitonta kopiointia" ensimmäisessä paikassa.
ne darn piarates!

Kiitos vastauksesta.
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.