![]() |
|
| |||
| |||
| Hi - ik ben nieuw hier en niet echt veel weten over computers behalve I've eigendom 3 in de afgelopen 18 jaar - dus ik heb enige ervaring. Ik heb onlangs gekochte Windows Office Home and Student 2007 software. Ik geladen en ik gebruik het prima op een computer. Ik dacht niet dat ik nodig lastige plastic doos de software kwam dus ik gooide hij een paar dagen later - ervoor te zorgen, ik heb de volledige inhoud van de cursus voor te doen. Vandaag heb ik besloten om te laden in een andere computer (je krijgt 3 ladingen / pakket) en wanneer zij gevraagd om de productcode raden waar het is - u hebt het - op de plastic doos Ik gooide vorige maand! Is er een manier van het herstellen van het product de markt? Ik probeerde going on-line naar Microsoft - vergeten dat - het is een doolhof proberen te krijgen door er. Ik heb geprobeerd telefonisch - is het na uur (niet open in het weekend). Zij moeten beschikken over een automatische productcode in plaats - zo kun je na je inschrijving kunt u een email sturen en ze sturen u de sleutel - net als wanneer u uw wachtwoord vergeten op een forum. Ik ging terug en kocht het weer een paar uur geleden op Costco $ 169 + belasting - een les geleerd - schrijf de darn ding op de cd (wees voorzichtig bij het doen dat) - zoals ik heb op mijn oude MS Word software disc. Thoughts? |
|
| |||
| |||
| Licentiesleutels worden verkocht per exemplaar. Er zijn wetten op het auteursrecht betrokken. Je had gelijk, contact MS en sorteren het uit met hen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Dus - ik ging en kocht het product weer - het is makkelijker om de $ 200 soms dan gaan alle moeite probeert contact te maken met mensen en wacht rond. Ik moet meer oppassen in de toekomst en niet gooien alles uit als het gaat om software. Ik denk dat ik ben gewoon boos op mezelf omdat zo onzorgvuldig en gooien de sleutel weg. En by the way, ik ben al voor de auteursrechten. Ze zou niet moeten zo streng met de product-sleutel (s), indien er geen "piraterij" in de eerste plaats. die darn piarates!Bedankt voor uw antwoord. |