![]() |
|
| |||
| |||
| Hei - jeg er ny her og ikke vet mye om datamaskiner unntatt jeg har eid 3 i de siste 18 år - så jeg har litt erfaring. Jeg har nylig kjøpt Windows Office Home and Student 2007 programvare. Jeg lastet det og jeg bruker det fine på én datamaskin. Jeg ikke trodde jeg trengte at klosset plast boksen programvaren kom så kastet jeg den ut noen dager senere - gjør at jeg holdt alt innholdet i kurset før du gjør det. I dag bestemte jeg meg for å laste den inn i en annen datamaskin (du får 3 belastninger / pakke) og når det bedt om produktnøkkelen gjette hvor det var - du har det - på plast boksen kastet jeg ut siste måned! Er det noen måte å utvinne produktet ket? Jeg prøvde å gå på nettet til Microsoft - glem det - det er en labyrint prøver å komme seg gjennom det. Jeg prøvde å ringe - det er etter timer (ikke åpen i helgene). De bør ha en automatisk produktnøkkelen system på plass - slik at når du registrerer deg kan du sende en epost og sende deg tasten - akkurat som når du glemmer passordet ditt på et forum. Jeg gikk tilbake og kjøpte den på nytt noen timer siden på Costco $ 169 + skatt - en leksjon lært - skriver darn ting ned på cd (vær forsiktig når du gjør det) - som jeg gjorde på min gamle MS Word programvare plate. Tanker? |
|
| |||
| |||
| Lisens tastene er solgt per kopi. Det er lover om opphavsrett involvert. Du hadde rett, kontakt MS og sortere det ut med dem. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Så - jeg gikk og kjøpte produktet igjen - det er lettere å betale $ 200 iblant enn gå gjennom alle de problemer med å prøve å ta kontakt med mennesker og venter rundt. Jeg må være mer forsiktig i fremtiden, og ikke kast noe ut når det gjelder programvare. Jeg tror jeg er bare forbanna på meg selv for å være så uforsiktig og kaster nøkkelen unna. Og for øvrig, jeg er alt for lover om opphavsrett. De ønsker ikke å være så strenge med produktet tasten (e) hvis det var ingen "pirating" i utgangspunktet. de darn piarates!Takk for svar. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Xp, hvilket produkt trenger jeg? | chubsiesmum | Windows-operativsystemer | 5 | 11 april 2009 05:26 |
| Ny produktnøkkel spørsmål for XP Home | P5200 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 februar 2009 06:14 |
| Produktnøkkelen for ord | tinkerbell | Office Suites & Applications | 5 | 11 januar 2009 16:04 |
| Product Key Hjelp og stasjonsbokstaver! | PCHardDrive | Windows-operativsystemer | 12 | 3 okt 2008 16:17 |
| -ID? Product Key? Forklarer 2 vennligst | ashmehta | Windows-operativsystemer | 4 | 16 mai 2008 13:36 |
| Thread Tools | |
| |