![]() |
|
| |||
| |||
| Hej - Jag är ny här och vet inte riktigt mycket om datorer utom jag ägs 3 under de senaste 18 åren - så jag har viss erfarenhet. Jag har nyligen köpt Windows Office Home and Student 2007 programvara. Jag lastade och jag använder det böter på en dator. Jag trodde inte att jag behövde det obekväma plast box programvaran kom in så jag slängde ut ett par dagar senare - att se till att jag hållit hela innehållet i kursen innan så sker. Idag bestämde jag mig för att läsa in den i en annan dator (du får 3 laster / paket) och när man bad om produkt nyckel gissa om det var - ni har det - på plast låda jag slängde ut förra månaden! Finns det något sätt att återfå produkten på marknaden? Jag försökte att gå on-line till Microsoft - Glöm det - det är en labyrint som försöker ta sig igenom där. Jag försökte ringa - det är efter timmar (inte öppet på helger). De bör ha en automatisk produkt nyckel system på plats - så när du registrerar dig kan du skicka ett e-postmeddelande och skicka nyckeln - precis som när du har glömt ditt lösenord på ett forum. Jag gick tillbaka och köpte den igen ett par timmar sedan på Costco $ 169 + skatt - en lärdom - skriver darn sak ner på cd (var försiktig när du gör det) - som jag gjorde på min gamla MS Word programvara skiva. Tankar? |
|
| |||
| |||
| License nycklar säljs per kopia. Det finns lagar om upphovsrätt inblandade. Du hade rätt, kontakta MS och reda ut med dem. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Så - Jag gick och köpte produkten igen - det är lättare att betala $ 200 ibland än att gå igenom alla de problem med att försöka kontakta folk och väntar runt. Jag måste vara mer försiktig i framtiden och inte kasta någonting när det gäller mjukvara. Jag antar att jag bara förbannad på mig själv för att vara så vårdslösa och kasta nyckeln borta. Och förresten, jag är allt för upphovsrättslagstiftning. De skulle inte vara så strikt med produkt nyckel (s) om det inte fanns några "pirater" i första hand. de darn piarates!Tack för ditt svar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Xp, vilken produkt behöver jag? | chubsiesmum | Windows-operativsystem | 5 | 11 april 2009 05:26 |
| Ny produkt nyckelfrågor för XP Home | P5200 | Windows-operativsystem | 2 | 7 februari 2009 06:14 |
| Produkt nyckel för ord | Tingeling | Office Suites & Applications | 5 | 11 januari 2009 16:04 |
| Produkt Nyckel Hjälp och enhetsbeteckningar! | PCHardDrive | Windows-operativsystem | 12 | 3 oktober 2008 16:17 |
| Id? Produkt Nyckel? Förklarar 2 snälla | ashmehta | Windows-operativsystem | 4 | 16 maj 2008 13:36 |
| Thread Tools | |
| |