![]() |
|
| |||
| |||
| Ok Jeg tror, det ville være sejt, hvis jeg kunne gøre min computer sige god morgen til mig i morgen og god eftermiddag i eftermiddag. JEG netop dont ikke hvordan 2 gøre det, og jeg dont selv ikke hvis det er muligt. Hvis det er muligt, kunne nogen fortælle mig, hvordan 2 gøre det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal bruge talegenkendelse software til dette. Jeg ved, at et par uear tilbage en virksomhed i Belgien blev eperimenting med denne slags ting, og fik deres indlæg software så langt, at bortset fra diktat, kunne du også lade din computer snak.
Når det er sagt, så vidt jeg husker, softwaren var temmelig dyrt en jeg m ikke sikker på, om det stadig rundt efter Microsoft købte alle theyr aktiver, efter at selskabet gik støv på grund af en stor skandale ... Anyway, din startof punkt vil være at se sig om efter noget software med LHS (Lernhout & Houspie) etiketten på den. Cheers: Chris Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eller dit kunne gøre, hvad jeg har gjort .. Soo simple .. Gå til> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php skrive, hvad du ønsker at sige gemme filen. derefter gå til start derefter kontrol panell derefter lyde / speach og lydenhed klik derefter på Skift lyden ordningen. klik på (eksempel) vinduer logge af og bruge din sunde, du lige har gjort og din gøres
|
| |||
| |||
| Ive fik tht tale recongnition på min laptop, den kom med det på, da jeg fik den for crimbo. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det er virkelig freaked min kæreste ud ... kinda giver mig nogle idéer til hendes computer |
|
| |||
| |||
![]() samme happend jeg mig ikke sikker på, om hun mener sin cool eller ej tho hun netop har sagt du nørd! når mine downloads er færdig med min PC siger dine downloads er komplette 100% af den måde min pc kaldes Vikki nu![]() ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| Sod, at ... Det er en awefull navn. Mindst kalde det Sonny, eller hvis det skal være en piger navn, vælge noget andet end Vikki ... Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
og det var en god film ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| hey Vikki var et godt navn til en computer .. mere så hvis dit en Will Smith fan .. og jeg fulgt dette websted .. tak jeg altid undret mig, hvordan du gør, at min egen .. ps min comps navn er Sheila |
|
| |||
| |||
| Har ingen nævnt Microsoft Sam? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Microsoft Surface Computer Og måde at gøre en for ~ $ 350 USD | Haun | General Hardware Chat | 1 | 11th May 2009 20:47 |
| Sådan gøre computeren lidt hurtigere ved Messing Om med fremstillingsformlen | tolet | CPU, bundkort og RAM | 7 | 11 februar 2009 15:09 |
| Slettet en fil for at gøre spac men når slettet gjorde ikke gøre noget rum | enright666 | General Software Chat | 2 | 22 december 2007 04:26 |
| Talk tale adgangskode helper | ahuntington | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 17 november 2007 05:53 |
| Scriptfejl med Google Talk! | nidalkolothody | E-mail, VoIP og IM Discussion | 22 | 27 august 2007 23:33 |
| Thread Tools | |
| |