vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Tee oma tietokone puhua

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2008, 14:43
Jäsen

Default Tee oma tietokone puhua

Ok Minusta olisi mahtavaa, jos voisin tehdä oman tietokoneen sanoa hyvää huomenta minulle aamulla ja hyvä iltapäivällä iltapäivällä.

Minä vain dont ei kuinka 2 tehdä sen, ja i dont even mitään, jos se on mahdollista. Jos se on mahdollista, voisi joku kertoa minulle, kuinka 2 tehdä sen?
Old 17 kesäkuu 2008, 00:14
Rahoittajien ryhmän

Tarvitset puheentunnistuksen ohjelmisto tästä. Tiedän, että muutama uear takaisin, että belgialainen yritys oli eperimenting tällaista tavaraa ja sai heidän puheensa ohjelmistot niin pitkälle, että lukuun ottamatta Sanelimet, voit myös kertoa, tietokone puhua.

Tämän sanottuani, sikäli kuin muistan, ohjelmisto oli varsin kallista I m ole varma, onko se edelleen noin, kun Microsoft osti kaikki theyr omaisuuden sen jälkeen, kun yhtiö meni pölyn vuoksi suuri skandaali ...

Joka tapauksessa, teidän startof kohta olisi katson ympärilleni joidenkin ohjelmistojen kanssa LHS (Lernhout & Houspie) merkillä sitä.

Cheers:
Chris

My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-muisti:
4GB Micron PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Äänikortti:
Laivaostoksista 7,1 Sound
Kiintolevy (t):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optinen asema (t):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Asia / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Laivaostoksista
Monitor (t):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 17 kesäkuu 2008, 02:52
Rahoittajien ryhmän

tai voisi tehdä, mitä olen tehnyt .. soo yksinkertainen .. Siirry> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php

Kirjoita, mitä haluat sanoa, tallenna tiedosto. sitten alkaa silloin valvoa panell sitten kuulostaa / speach ja äänilaitteella sitten vaihtaa äänen järjestelmään. sitten (esimerkki) ikkunat kirjaudu ulos ja käyttää tervettä olet juuri tehnyt ja tehnyt

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 17 kesäkuu 2008, 13:46
Jäsen

Ive sai tht puhe recongnition minun kannettava tietokone, se oli se, kun sain sen crimbo.
Old 17 kesäkuu 2008, 16:10
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by pete21 View Post
tai voisi tehdä, mitä olen tehnyt .. soo yksinkertainen .. Siirry> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php

Kirjoita, mitä haluat sanoa, tallenna tiedosto. sitten alkaa silloin valvoa panell sitten kuulostaa / speach ja äänilaitteella sitten vaihtaa äänen järjestelmään. sitten (esimerkki) ikkunat kirjaudu ulos ja käyttää tervettä olet juuri tehnyt ja tehnyt
Seurannut linkkiä, ja nyt jos koskaan i kirjaudu ulos minun tietokone sanoo "hyvää bye Kano" ja kun kirjaudut se sanoo "Hei Kano" On todella freaked tyttöystäväni ulos ... kinda antaa minulle joitakin ajatuksia hänen tietokone
Old 18 kesäkuu 2008, 04:38
Rahoittajien ryhmän

sama happend minulle, en ole varma, jos hän katsoo sen jäähtyä tai ei tho Hän vain sanoi, pelle! kun lataus on päättynyt minun pc sanoo SINUN latauksia COMPLETE AT 100% se, miten minun pc kutsutaan Vikki nyt

Quote:
Originally Posted by kanoakavirus View Post
Seurannut linkkiä, ja nyt jos koskaan i kirjaudu ulos minun tietokone sanoo "hyvää bye Kano" ja kun kirjaudut se sanoo "Hei Kano" On todella freaked tyttöystäväni ulos ... kinda antaa minulle joitakin ajatuksia hänen tietokone

Old 19 kesäkuu 2008, 11:51
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by pete21 View Post
... se, miten minun pc kutsutaan Vikki nyt
Sod, että ... Tämä's an awefull nimi. Ainakin kutsua sitä Sonny, tai jos se tarvitsee olla tyttöjen nimi, valitse jotain erilaista kuin Vikki ...

Cheers:
Chris
Old 20 kesäkuu 2008, 01:16
Rahoittajien ryhmän

hyvin se oli hyvä elokuva

Old 25 lokakuu 2008, 10:32
Uusi Jäsen

hey Vikki oli hyvä nimi tietokoneen .. enemmän niin, jos omalla a Will Smith tuuletin .. ja olen seurannut, että sivusto .. ansiosta olen aina ihmetellyt, miten se tehdään minun itse ..

ps minun comps nimi on Sheila
Old 2 marraskuu 2008, 03:14
Uusi Jäsen

Onko kukaan maininnut Microsoft Sam?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Microsoft Surface Computer Ja tapa tehdä Yksi ~ $ 350 usd Haun Rautatavaran Chat 1 11th Jun 2009 20:47
Kuinka tehdä tietokone Hieman nopeammin Messing Tietoa kanssa Prosessori tolet CPUs, Emolevyt & RAM 7 11th Feb 2009 15:09
Poistettu tiedoston tehdä SPAC mutta kerran poistettu didnt tehdä tilaa enright666 General Software Chat 2 22. Joulukuu 2007 04:26
Keskustelu puhua salasana auttajaa ahuntington Web-selaimet ja FTP Clients 1 17. marraskuu 2007 05:53
Skriptivirheasetukset Google Talkilla! nidalkolothody Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 22 27th Aug 2007 23:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.