![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok Minusta olisi mahtavaa, jos voisin tehdä oman tietokoneen sanoa hyvää huomenta minulle aamulla ja hyvä iltapäivällä iltapäivällä. Minä vain dont ei kuinka 2 tehdä sen, ja i dont even mitään, jos se on mahdollista. Jos se on mahdollista, voisi joku kertoa minulle, kuinka 2 tehdä sen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitset puheentunnistuksen ohjelmisto tästä. Tiedän, että muutama uear takaisin, että belgialainen yritys oli eperimenting tällaista tavaraa ja sai heidän puheensa ohjelmistot niin pitkälle, että lukuun ottamatta Sanelimet, voit myös kertoa, tietokone puhua.
Tämän sanottuani, sikäli kuin muistan, ohjelmisto oli varsin kallista I m ole varma, onko se edelleen noin, kun Microsoft osti kaikki theyr omaisuuden sen jälkeen, kun yhtiö meni pölyn vuoksi suuri skandaali ... Joka tapauksessa, teidän startof kohta olisi katson ympärilleni joidenkin ohjelmistojen kanssa LHS (Lernhout & Houspie) merkillä sitä. Cheers: Chris My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tai voisi tehdä, mitä olen tehnyt .. soo yksinkertainen .. Siirry> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php Kirjoita, mitä haluat sanoa, tallenna tiedosto. sitten alkaa silloin valvoa panell sitten kuulostaa / speach ja äänilaitteella sitten vaihtaa äänen järjestelmään. sitten (esimerkki) ikkunat kirjaudu ulos ja käyttää tervettä olet juuri tehnyt ja tehnyt
|
| |||
| |||
| Ive sai tht puhe recongnition minun kannettava tietokone, se oli se, kun sain sen crimbo. |
|
| |||
| |||
| Quote:
On todella freaked tyttöystäväni ulos ... kinda antaa minulle joitakin ajatuksia hänen tietokone |
|
| |||
| |||
![]() sama happend minulle, en ole varma, jos hän katsoo sen jäähtyä tai ei tho Hän vain sanoi, pelle! kun lataus on päättynyt minun pc sanoo SINUN latauksia COMPLETE AT 100% se, miten minun pc kutsutaan Vikki nyt![]() ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| Sod, että ... Tämä's an awefull nimi. Ainakin kutsua sitä Sonny, tai jos se tarvitsee olla tyttöjen nimi, valitse jotain erilaista kuin Vikki ... Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
hyvin se oli hyvä elokuva ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| hey Vikki oli hyvä nimi tietokoneen .. enemmän niin, jos omalla a Will Smith tuuletin .. ja olen seurannut, että sivusto .. ansiosta olen aina ihmetellyt, miten se tehdään minun itse .. ps minun comps nimi on Sheila |
|
| |||
| |||
| Onko kukaan maininnut Microsoft Sam? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Microsoft Surface Computer Ja tapa tehdä Yksi ~ $ 350 usd | Haun | Rautatavaran Chat | 1 | 11th Jun 2009 20:47 |
| Kuinka tehdä tietokone Hieman nopeammin Messing Tietoa kanssa Prosessori | tolet | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 11th Feb 2009 15:09 |
| Poistettu tiedoston tehdä SPAC mutta kerran poistettu didnt tehdä tilaa | enright666 | General Software Chat | 2 | 22. Joulukuu 2007 04:26 |
| Keskustelu puhua salasana auttajaa | ahuntington | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 17. marraskuu 2007 05:53 |
| Skriptivirheasetukset Google Talkilla! | nidalkolothody | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 22 | 27th Aug 2007 23:33 |
| Thread Tools | |
| |