mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Maak mijn computer praten

Reply

Thread Tools
Old 16 jun 2008, 14:43
Lid Fractie

Default Maak mijn computer praten

Ok ik denk dat het zou fijn zijn als ik zou kunnen maken van mijn computer zeggen goedemorgen tegen me in de ochtend en een goede middag in de namiddag.

I just dont no how 2 do it, and i dont zelfs niet als dat mogelijk is. Als het mogelijk is kan iemand mij vertellen hoe 2 doen?
Old 17 jun 2008, 00:14
Donor Groep

U moet spraakherkenning software voor. Ik weet dat een paar uear weer een bedrijf in België is eperimenting met dit soort dingen en heb hun spraak-software zo ver dat afgezien van dicteren, dan kunt u ook uw computer laten praten.

Dit gezegd zijnde, voor zover ik me herinner, de software is vrij duur een I; ben niet zeker of het nog rond na Microsoft kocht alle theyr activa nadat het bedrijf ging stof als gevolg van een groot schandaal ...

Hoe dan ook, uw startof punt zou zijn om rond te kijken voor sommige software met de LHS (Lernhout & Houspie) label op.

Cheers:
Chris

Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Geheugen:
Micron 4GB PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Sound Card:
Onboard 7.1 Geluid
Hard Drive (s):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optische Drive (s):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (2x)
Case / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Koeling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Netwerk / Internet:
Onboard
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 17 jun 2008, 02:52
Donor Groep

of je kan doen wat ik heb gedaan .. soo simpel .. ga naar> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php

Typ in wat je wilt zeggen dat het bestand opslaat. en ga vervolgens naar Start en controle panell vervolgens geluiden / speach en audio-apparaat en klik op de klank-regeling. klik dan op (bijvoorbeeld) Windows afmelden en gebruik uw geluid dat u zojuist en je gedaan

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 17 juni 2008, 13:46
Lid Fractie

Ive got THT speech recongnition op mijn laptop, kwam het met het op toen ik het voor crimbo.
Old 17 juni 2008, 16:10
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pete21 View Post
of je kan doen wat ik heb gedaan .. soo simpel .. ga naar> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php

Typ in wat je wilt zeggen dat het bestand opslaat. en ga vervolgens naar Start en controle panell vervolgens geluiden / speach en audio-apparaat en klik op de klank-regeling. klik dan op (bijvoorbeeld) Windows afmelden en gebruik uw geluid dat u zojuist en je gedaan
Uw link gevolgd, en nu bij steeds log ik uit mijn computer zegt: "Good bye Kano" en toen ik inloggen op het zegt "hey Kano" Het is echt bang mijn vriendin uit ... kinda geeft me een aantal ideeën voor haar computer
Old 18 jun 2008, 04:38
Donor Groep

hetzelfde is mij weet niet zeker of ze denkt dat haar cool of niet tho Ze zei dat je geek! toen mijn downloads klaar bent mijn pc zegt uw downloads zijn voltooid BIJ 100% door de manier waarop mijn pc heet nu vikki

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanoakavirus View Post
Uw link gevolgd, en nu bij steeds log ik uit mijn computer zegt: "Good bye Kano" en toen ik inloggen op het zegt "hey Kano" Het is echt bang mijn vriendin uit ... kinda geeft me een aantal ideeën voor haar computer

Old 19 juni 2008, 11:51
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pete21 View Post
... door de manier waarop mijn pc heet nu vikki
SOD dat ... Dat is een awefull naam. Tenminste noemen Sonny, of als het moet een meisjes naam, kies iets anders dan Vikki ...

Cheers:
Chris
Old 20 juni 2008, 01:16
Donor Groep

en het was een goede film

Old 25 okt 2008, 10:32
Nieuw Lid Fractie

hey VIKKI was een goede naam voor een computer .. meer dus als je een Will Smith fan .. en ik volgde die site .. dank ik me altijd afgevraagd hoe dat mijn zelfvertrouwen ..

ps mijn comps naam is Sheila
Old 2 november 2008, 03:14
Nieuw Lid Fractie

Heeft niemand genoemd Microsoft Sam?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Microsoft Surface Computer And Way To Make One For ~ $ 350 usd Haun Algemeen Hardware Chat 1 11 jun 2009 20:47
How to Make the Computer iets sneller door Messing Over de Processor tolet CPUs, Moederborden & RAM 7 11 feb 2009 15:09
Schrappen van een bestand te maken Spac maar eenmaal geschrapt didnt maken elke ruimte enright666 Algemene programmatuurnoot Chat 2 22 dec 2007 04:26
Talk Talk wachtwoord helper ahuntington Web Browsers & FTP Clients 1 17 nov 2007 05:53
Scriptfout met Google Talk! nidalkolothody E-mail, VoIP & IM Overleg 22 27 aug 2007 23:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.