![]() |
|
| |||
| |||
| Ok ik denk dat het zou fijn zijn als ik zou kunnen maken van mijn computer zeggen goedemorgen tegen me in de ochtend en een goede middag in de namiddag. I just dont no how 2 do it, and i dont zelfs niet als dat mogelijk is. Als het mogelijk is kan iemand mij vertellen hoe 2 doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet spraakherkenning software voor. Ik weet dat een paar uear weer een bedrijf in België is eperimenting met dit soort dingen en heb hun spraak-software zo ver dat afgezien van dicteren, dan kunt u ook uw computer laten praten.
Dit gezegd zijnde, voor zover ik me herinner, de software is vrij duur een I; ben niet zeker of het nog rond na Microsoft kocht alle theyr activa nadat het bedrijf ging stof als gevolg van een groot schandaal ... Hoe dan ook, uw startof punt zou zijn om rond te kijken voor sommige software met de LHS (Lernhout & Houspie) label op. Cheers: Chris Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| of je kan doen wat ik heb gedaan .. soo simpel .. ga naar> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php Typ in wat je wilt zeggen dat het bestand opslaat. en ga vervolgens naar Start en controle panell vervolgens geluiden / speach en audio-apparaat en klik op de klank-regeling. klik dan op (bijvoorbeeld) Windows afmelden en gebruik uw geluid dat u zojuist en je gedaan
|
| |||
| |||
| Ive got THT speech recongnition op mijn laptop, kwam het met het op toen ik het voor crimbo. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het is echt bang mijn vriendin uit ... kinda geeft me een aantal ideeën voor haar computer |
|
| |||
| |||
![]() hetzelfde is mij weet niet zeker of ze denkt dat haar cool of niet tho Ze zei dat je geek! toen mijn downloads klaar bent mijn pc zegt uw downloads zijn voltooid BIJ 100% door de manier waarop mijn pc heet nu vikki![]() ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| SOD dat ... Dat is een awefull naam. Tenminste noemen Sonny, of als het moet een meisjes naam, kies iets anders dan Vikki ... Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
en het was een goede film ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| hey VIKKI was een goede naam voor een computer .. meer dus als je een Will Smith fan .. en ik volgde die site .. dank ik me altijd afgevraagd hoe dat mijn zelfvertrouwen .. ps mijn comps naam is Sheila |
|
| |||
| |||
| Heeft niemand genoemd Microsoft Sam? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Microsoft Surface Computer And Way To Make One For ~ $ 350 usd | Haun | Algemeen Hardware Chat | 1 | 11 jun 2009 20:47 |
| How to Make the Computer iets sneller door Messing Over de Processor | tolet | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 11 feb 2009 15:09 |
| Schrappen van een bestand te maken Spac maar eenmaal geschrapt didnt maken elke ruimte | enright666 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 dec 2007 04:26 |
| Talk Talk wachtwoord helper | ahuntington | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 17 nov 2007 05:53 |
| Scriptfout met Google Talk! | nidalkolothody | E-mail, VoIP & IM Overleg | 22 | 27 aug 2007 23:33 |
| Thread Tools | |
| |