mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Gjør datamaskinen min snakk

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2008, 14:43
Medlem Group

Default Gjør datamaskinen min snakk

Ok Jeg tror det ville vært kult hvis jeg kunne gjøre min datamaskin si god morgen til meg i morgen og god middag på ettermiddagen.

JEG rettferdig dont ikke hvordan 2 gjøre det, og jeg dont selv ikke om det er mulig. Hvis det er mulig, kan noen fortelle meg hvordan 2 gjøre det?
Old 17 juni 2008, 00:14
Donor Group

Du trenger talegjenkjenning programvare for dette. Jeg vet at noen uear tilbake et selskap i Belgia ble eperimenting med denne type ting, og fikk sin tale programvaren så langt at bortsett fra dictation, du kan også fortelle datamaskinen snakke.

Når det er sagt, så langt jeg husker, programvaren var ganske dyrt en jeg; er ikke sikker på om det fortsatt rundt etter at Microsoft har kjøpt alle theyr eiendeler etter at selskapet gikk støv på grunn av en stor skandale ...

Uansett, din startof punktet ville være å se seg om etter noe programvare med LHS (Lernhout & Houspie) merkelapp på det.

Cheers:
Chris

Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-minne:
4GB Micron PC-6400 (800Mhz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Lydkort:
Onboard 7.1 Sound
Harddisk (er):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optisk stasjon (er):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Case / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Cooling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Nettverk / Internett:
Onboard
Skjerm (er):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 17 juni 2008, 02:52
Donor Group

eller det kan gjøre det jeg har gjort .. soo enkle .. gå til> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php

skriv inn hva du vil si lagre filen. så gå til start deretter kontroll panell deretter lyder / speach og lydenheten deretter endre lyden ordningen. klikk deretter på (eksempel) vinduer logge av og bruke lyden du nettopp laget og gjort

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1.50 gig DDR
Graphics Card (s):
256mb pci G-force
Lydkort:
Sound Blaster HD 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY luftkjølte heatsink
Nettverk / Internett:
jomfru 50Mbps
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 17 juni 2008, 13:46
Medlem Group

Ive fikk tht tale recongnition på min laptop, kom med den på når jeg fikk den for crimbo.
Old 17 juni 2008, 16:10
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by pete21 View Post
eller det kan gjøre det jeg har gjort .. soo enkle .. gå til> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php

skriv inn hva du vil si lagre filen. så gå til start deretter kontroll panell deretter lyder / speach og lydenheten deretter endre lyden ordningen. klikk deretter på (eksempel) vinduer logge av og bruke lyden du nettopp laget og gjort
Etterfulgt koblingsomformeren, og nå når noen gang jeg logger på maskinen min sier "Good bye kano" og når jeg logger på den sier "hei kano" Det er virkelig freaked kjæresten min ut ... ganske gir meg noen ideer for henne datamaskin
Old 18 juni 2008, 04:38
Donor Group

samme happend for meg er ikke sikker på om hun mener det kult eller ikke tho hun sa du Geek! da min nedlasting er ferdig med min pc sier nedlastingene er fullført på 100% for øvrig min pc kalles vikki nå

Sitat:
Originally Posted by kanoakavirus View Post
Etterfulgt koblingsomformeren, og nå når noen gang jeg logger på maskinen min sier "Good bye kano" og når jeg logger på den sier "hei kano" Det er virkelig freaked kjæresten min ut ... ganske gir meg noen ideer for henne datamaskin

Old 19 juni 2008, 11:51
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by pete21 View Post
... for øvrig min pc kalles vikki nå
Gresstorv som ... Det er en awefull navn. Minst kaller det Sonny, eller hvis den trenger å være jenter navn, plukke noe annerledes enn Vikki ...

Cheers:
Chris
Old 20 juni 2008, 01:16
Donor Group

vel det var en god film

Old 25 oktober 2008, 10:32
New Member Group

hei VIKKI var et godt navn på en datamaskin .. mer så hvis en Will Smith fan .. og jeg fulgt dette området .. takk Jeg har alltid lurt på hvordan å gjøre det selv ..

ps mine comps navnet sheila
Old 2nd 2008 nov 03:14
New Member Group

Har ingen nevnt Microsoft Sam?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Microsoft Surface datamaskinen og muligheten til å gjøre en for ~ $ 350 USD Haun General Hardware Chat 1 11 juni 2009 20:47
Hvordan gjøre datamaskinen Litt Raskere by får Om med Prosessor tolet CPUer, Hovedkort & RAM 7 11 februar 2009 15:09
Slettet en fil for å gjøre spac men når slettet didnt gjøre noen plass enright666 General Software Chat 2 22 desember 2007 04:26
Talk Talk-passordet hjelpegrensesnitt ahuntington Nettlesere & FTP Clients 1 17 nov 2007 05:53
Script feil med Google Talk! nidalkolothody Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 22 27 august 2007 23:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.