![]() |
|
| |||
| |||
| Ok Jeg tror det ville vært kult hvis jeg kunne gjøre min datamaskin si god morgen til meg i morgen og god middag på ettermiddagen. JEG rettferdig dont ikke hvordan 2 gjøre det, og jeg dont selv ikke om det er mulig. Hvis det er mulig, kan noen fortelle meg hvordan 2 gjøre det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger talegjenkjenning programvare for dette. Jeg vet at noen uear tilbake et selskap i Belgia ble eperimenting med denne type ting, og fikk sin tale programvaren så langt at bortsett fra dictation, du kan også fortelle datamaskinen snakke.
Når det er sagt, så langt jeg husker, programvaren var ganske dyrt en jeg; er ikke sikker på om det fortsatt rundt etter at Microsoft har kjøpt alle theyr eiendeler etter at selskapet gikk støv på grunn av en stor skandale ... Uansett, din startof punktet ville være å se seg om etter noe programvare med LHS (Lernhout & Houspie) merkelapp på det. Cheers: Chris Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eller det kan gjøre det jeg har gjort .. soo enkle .. gå til> http://www.research.att.com/% 7Ettsweb/tts/demo.php skriv inn hva du vil si lagre filen. så gå til start deretter kontroll panell deretter lyder / speach og lydenheten deretter endre lyden ordningen. klikk deretter på (eksempel) vinduer logge av og bruke lyden du nettopp laget og gjort
|
| |||
| |||
| Ive fikk tht tale recongnition på min laptop, kom med den på når jeg fikk den for crimbo. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Det er virkelig freaked kjæresten min ut ... ganske gir meg noen ideer for henne datamaskin |
|
| |||
| |||
![]() samme happend for meg er ikke sikker på om hun mener det kult eller ikke tho hun sa du Geek! da min nedlasting er ferdig med min pc sier nedlastingene er fullført på 100% for øvrig min pc kalles vikki nå![]() ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| Gresstorv som ... Det er en awefull navn. Minst kaller det Sonny, eller hvis den trenger å være jenter navn, plukke noe annerledes enn Vikki ... Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
vel det var en god film ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| hei VIKKI var et godt navn på en datamaskin .. mer så hvis en Will Smith fan .. og jeg fulgt dette området .. takk Jeg har alltid lurt på hvordan å gjøre det selv .. ps mine comps navnet sheila |
|
| |||
| |||
| Har ingen nevnt Microsoft Sam? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Surface datamaskinen og muligheten til å gjøre en for ~ $ 350 USD | Haun | General Hardware Chat | 1 | 11 juni 2009 20:47 |
| Hvordan gjøre datamaskinen Litt Raskere by får Om med Prosessor | tolet | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 11 februar 2009 15:09 |
| Slettet en fil for å gjøre spac men når slettet didnt gjøre noen plass | enright666 | General Software Chat | 2 | 22 desember 2007 04:26 |
| Talk Talk-passordet hjelpegrensesnitt | ahuntington | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 17 nov 2007 05:53 |
| Script feil med Google Talk! | nidalkolothody | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 22 | 27 august 2007 23:33 |
| Thread Tools | |
| |