![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alle Jeg bruger McAfee anti virus software, og jeg ønskede at få dine meninger om denne software.
Jeg har brugt det i et stykke tid nu, men jeg er ikke sikker på om det, det er enten det gør opgave ekstremt godt, som det aldrig synes at hente en virus eller er det ikke beskytte min computer problem, fordi det ikke plukke noget op. Har nogen en brugt denne specifikke anti-virus software? Hvad mener du om det? |
|
|
|||
|
|||
|
Du kan altid sige til, hvis du bare donwload nogle freeware antiviruses og scanne din computer. Hvis de finder noget at McAfee ikke afsløre, er det sikkert ikke gør det job.
Hvilken version af McAfee har du, og hvor meget har du betale for det? Personligt tror jeg, at det er bedre at bare downloade et gratis antivirusprogram og brug det. Hvis du ved, hvilke der kan downloade og køre, computeren vil blive holdt helt sikker på alle tidspunkter. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sagt det før og dårligt sige det igen, jeg er ikke fan, det langsommere maskiner ned til meget for min smag, og det alene er nok for mig til ikke at bruge det.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
McAfee, ligesom Norton, og Gud velsigne det AOL er som Ivy på en væg inde i din pc.