![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Olen käyttämällä McAfee anti-virus ohjelmisto ja halusin saada lausuntoja tämän ohjelmiston avulla. Olen käyttänyt sitä jonkin aikaa nyt, mutta en ole varma siitä, se on joko tee sitä työtä erittäin hyvin, koska se ei tunnu koskaan poimi mitään virusta tai se ei ole suojella oman tietokoneen ongelma, koska se ei ole nostojärjestelmä mitään ylös. Onko joku käyttänyt tätä erityinen anti-virus ohjelmisto? Mitä mieltä olette siitä? |
|
| |||
| |||
| Voit aina kertoa, jos vain donwload joitakin ilmaisapuohjelma antiviruses ja tarkista tietokone. Jos he löytävät mitään, että McAfee ei havaita, se on luultavasti eivät tee sitä työtä. Mitä McAfee-versio sinulla on ja kuinka paljon maksat siitä? Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että parempi vain ladata ilmainen virustorjuntaohjelmisto ja käyttää sitä. Jos tiedät, mitkä voit ladata ja suorittaa, tietokone pidetään täysin turvassa kaikkina aikoina. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sanonut ennenkin ja huonosti sanoa sen vielä kerran, en ole fani, se hidastaa koneiden alas paljon minun mieleen, ja että on yksin riitä minulle ei käytä sitä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| McAfee, kuten Norton ja jumalan siunausta se AOL on kuin Ivy on seinän sisällä tietokoneeseen.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä on paras Anti-Virus Software suojaamiseksi troijalaiset? | im407 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 8. Jul 2009 15:03 |
| Whats kannalta Anti-Virus-ohjelmisto | CrazyDaizy | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 61 | 3. marraskuu 2008 10:59 |
| Anti-virus ohjelmisto-ongelmista auttaa | howie15377 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 18. Sep 2008 08:26 |
| Anti V ohjelmisto | mrdaveyk | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 17. lokakuu 2007 15:22 |
| Ei voi ladata McAfee VirusScan tai palomuuri MSN ... | Milki | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 18th Mar 2007 23:30 |
| Thread Tools | |
| |