vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

McAfee anti-virus ohjelmisto

Reply

Thread Tools
Old 28 Sep 2006, 03:38
Jäsen

Default McAfee anti-virus ohjelmisto

Hei kaikki Olen käyttämällä McAfee anti-virus ohjelmisto ja halusin saada lausuntoja tämän ohjelmiston avulla.

Olen käyttänyt sitä jonkin aikaa nyt, mutta en ole varma siitä, se on joko tee sitä työtä erittäin hyvin, koska se ei tunnu koskaan poimi mitään virusta tai se ei ole suojella oman tietokoneen ongelma, koska se ei ole nostojärjestelmä mitään ylös.

Onko joku käyttänyt tätä erityinen anti-virus ohjelmisto? Mitä mieltä olette siitä?
Old 1 lokakuu 2006, 14:12
Jäsen

Voit aina kertoa, jos vain donwload joitakin ilmaisapuohjelma antiviruses ja tarkista tietokone. Jos he löytävät mitään, että McAfee ei havaita, se on luultavasti eivät tee sitä työtä.
Mitä McAfee-versio sinulla on ja kuinka paljon maksat siitä?
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että parempi vain ladata ilmainen virustorjuntaohjelmisto ja käyttää sitä. Jos tiedät, mitkä voit ladata ja suorittaa, tietokone pidetään täysin turvassa kaikkina aikoina.
Old 2 lokakuu 2006, 12:29
Administrator Group

Sanonut ennenkin ja huonosti sanoa sen vielä kerran, en ole fani, se hidastaa koneiden alas paljon minun mieleen, ja että on yksin riitä minulle ei käytä sitä.

Dave.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13. toukokuuta 2007 09:44
Banned ryhmän

McAfee, kuten Norton ja jumalan siunausta se AOL on kuin Ivy on seinän sisällä tietokoneeseen.
Se vain saa jokainen missä ja on todellinen kipu poistaa.
Hieman kuten yrittää saada kiinni ja äitisi laissa jouluna.

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mikä on paras Anti-Virus Software suojaamiseksi troijalaiset? im407 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 8. Jul 2009 15:03
Whats kannalta Anti-Virus-ohjelmisto CrazyDaizy Virusten, vakoiluohjelmien & Security 61 3. marraskuu 2008 10:59
Anti-virus ohjelmisto-ongelmista auttaa howie15377 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 18. Sep 2008 08:26
Anti V ohjelmisto mrdaveyk Virusten, vakoiluohjelmien & Security 5 17. lokakuu 2007 15:22
Ei voi ladata McAfee VirusScan tai palomuuri MSN ... Milki Virusten, vakoiluohjelmien & Security 2 18th Mar 2007 23:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.