![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg bruker McAfee anti virus programvare, og jeg ønsket å få dine meninger på denne programvaren. Jeg har brukt det en stund nå, men jeg er ikke sikker på om det er det enten gjør den jobben veldig bra som den aldri synes å plukke opp noen virus eller det er ikke å beskytte datamaskinen min problem fordi det er ikke rørt noe opp. Har brukt denne spesifikke anti virus programvare? Hva synes du om det? |
|
| |||
| |||
| Du kan alltid finne ut om du bare nedlassing noen freeware antiviruses og skanne datamaskinen. Hvis de finner noe som Mcafee ikke gjenkjenner, er det antagelig ikke gjør den jobben. Hvilken versjon av McAfee har du og hvor mye fikk du betale for det? Personlig tror jeg det er bedre å bare laste ned gratis antivirusprogram og bruke det. Hvis du vet hvilke du vil laste ned og kjøre, maskinen vil bli holdt helt trygg hele tiden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sagt det før og dårlig sier det igjen, jeg er ikke en fan, det bremser maskiner ned til mye for min smak, og som alene er nok for meg å ikke bruke det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| McAfee, som Norton, og Gud velsigne det AOL er som Ivy på veggen inne i PCen.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er den beste anti virus programvare for å beskytte mot trojanere? | im407 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 8 juli 2009 15:03 |
| Hva er poenget med Anti Virus Software | CrazyDaizy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 61 | 3 nov 2008 10:59 |
| Anti-virus programvare problemer hjelpe | howie15377 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 18nde sep 2008 08:26 |
| Anti V programvare | mrdaveyk | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 17 oktober 2007 15:22 |
| Kan ikke laste ned McAfee Virus Scan eller brannmur fra MSN ... | Milki | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 18 mars 2007 23:30 |
| Thread Tools | |
| |