![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla Jag använder McAfee anti-virus program och jag ville få dina åsikter om detta program. Jag har använt den ett tag nu men jag är inte säker på om det är det antingen göra det jobbet mycket bra, eftersom det aldrig verkar ta upp alla typer av virus eller inte skydda min dator problem, eftersom det inte plocka upp. Har någon använt detta specifika anti-virus program? Vad tycker du om det? |
|
| |||
| |||
| Du kan alltid berätta om du bara donwload några freeware antiviruses och skanna din dator. Om de hittar något att McAfee inte avslöja, det är förmodligen inte göra det jobbet. Vilken version av McAfee har du och hur mycket fick du betala för det? Personligen tror jag det är bättre att bara ladda ner gratis antivirusprogram och använda det. Om du vet vilka som att hämta och köra, datorn kommer att hållas helt säker i alla lägen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sagt det tidigare och dåligt säger det igen, jag är inte en fläkt, det slöar maskiner till mycket för min smak och att ensam är nog för mig att inte använda det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| McAfee, såsom Norton, och Gud välsigne den AOL är som Ivy på en vägg inne i datorn.