![]() |
|
| |||
| |||
| Hej min laptop holder styrter ned, når nogensinde jeg går til bestemte websteder ~ Du tube ~ Watching nogen video ~ Yahoo Games ~ Afspilning Chess Den sidste tynde, jeg ser, er en fejl, siger Microsoft C + + køre tid fejl program Linksys trådløs adapter gcc.exe. IDK, om problemet er relateret hardware eller software, en der kan pege mig den rigtige vej hjælp er meget værdsat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilket operativsystem er dette på?
Hvilken version af hvilken browser bruger du? Hvilken model trådløs adapter er installeret? Som resident on-demand-virus Kontrolprogram er installeret? Betyder det giver en ren scanning? Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| XP Home SP3 AVG gratis scanningen er rene så vidt jeg ved det trådløse kort er en Linksys wpc54g version 3 dvs. 7 |
|
| |||
| |||
| Re-installere det. Lyder som noget med føreren er gået en smule forkert. Lad os vide, hvordan du får den. |
|
| |||
| |||
| Jeg har geninstalleret den to gange tænker jeg måske jeg har brug for en opdatering til Microsoft C + + |
|
| |||
| |||
| Det ville være en god idé |
|
| |||
| |||
| Ja, enten det, eller prøv at opdatere din Flash-version. Jeg er ret sikker på, at YouTube-videoer er i flash og Yahoo skak er en flash-spil.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Prøv at opdatere. NET Framework. Get. NET Framework 3.5, og hvis denne doesent arbejde forsøge at få. NET Framework 2.0, så du opdaterer til 3.5 igen! (Jeg har haft lignende fejl, og som havde arbejdet for mig) Bare google det im sikker på, at du vil finde det på ingen tid! :) |