![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hello my laptop pitää kaatuu kun koskaan siirryn tiettyjen sivustojen ~ You tube ~ katselu kaikki video ~ Yahoo Games ~ Playing Shakki Viimeinen ohut Mielestäni on virhe, sanoo Microsoft C + + run time error ohjelma Linksys Wireless-sovitin gcc.exe. IDK jos kysymys on laitteisto liittyvien tai ohjelmistoja jokin, joka voi kohta minulle oikea tapa avulla on paljon! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä käyttöjärjestelmä on tämän?
| |||
| |||
| XP Home SP3 AVG vapaa scan on puhdas Sikäli kuin tiedän langattoman kortin on Linksys wpc54g versio 3 eli 7 |
|
| |||
| |||
| Re-asenna se. Kuulostaa jotain kuljettaja on mennyt hieman pieleen. Kerro meille, miten saat. |
|
| |||
| |||
| Olen asentanut kahdesti Ajattelen ehkä minun on Microsoft C + + |
|
| |||
| |||
| että olisi hyvä idea |
|
| |||
| |||
| Kyllä, että joko tai yritä päivittäminen Flash-versio. Olen melko varma, Youtube videot vilkkua, ja Yahoo shakki on flash-peli.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Yritä päivittää. NET Framework. Hanki. NET Framework 3.5 ja jos se doesent työ yrittää saada. NET Framework 2.0, sitten päivittämistä 3,5 jälleen! (Minulla on ollut samanlaisia virheitä ja että oli työskennellyt minulle) Just google se im varma, että löydät sen ole aikaa! :) |