![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo mijn laptop blijft crashen als ik ooit ga naar bepaalde sites ~ ~ Watching You tube een video Yahoo Games ~ ~ Playing Chess De laatste dunne ik zie is een foutmelding die zegt Microsoft C + + runtime-fout programma Linksys draadloze adapter gcc.exe. IDK of het probleem is hardware of software, iedereen die kan me de juiste manier de hulp wordt zeer gewaardeerd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk besturingssysteem is dit op?
| |||
| |||
| XP Home SP3 AVG free scan schoon is voor zover ik weet de draadloze kaart is een Linksys wpc54g versie 3 IE 7 |
|
| |||
| |||
| Opnieuw installeren. Klinkt als iets met de bestuurder ging een beetje mis. Laat ons weten hoe u over. |
|
| |||
| |||
| Ik heb er twee keer opnieuw geïnstalleerd Ik denk misschien Ik heb een update voor Microsoft C + + |
|
| |||
| |||
| dat zou een goed idee |
|
| |||
| |||
| Ja, ofwel dat, of probeer het bijwerken van uw Flash-versie. Ik ben vrij zeker dat Youtube video's zijn flitser, en Yahoo schaken is een flash game.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Probeer bij te werken. NET Framework. Krijgen. NET Framework 3.5 en als dat doesent werk proberen om. NET Framework 2.0, vervolgens bijwerken naar 3,5 weer! (Ik heb soortgelijke fouten en dat werkte voor mij) Just google it im of u vindt het in no time! :) |