![]() |
|
| |||
| |||
| Hei min laptop holder krasje når noen gang jeg går til enkelte webområder ~ You tube ~ Se en video ~ Yahoo Games ~ Spille sjakk Den siste tynne jeg ser er en feil som sier at Microsoft C + + kjøring feil program Linksys trådløse nettverkskortet gcc.exe. IDK om problemet er hardware relatert eller programvare noen som kan vise meg den rette måten hjelp er mye verdsatt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilket operativsystem er dette på?
| |||
| |||
| XP Home SP3 AVG free skanning er ren Så vidt jeg vet det trådløse kortet er en Linksys wpc54g versjon 3 dvs. 7 |
|
| |||
| |||
| Re-installere den. Høres ut som noe med driveren har gått litt galt. Fortelle oss hvordan du kommer på. |
|
| |||
| |||
| Jeg har reinstallert den to ganger Jeg tenker kanskje jeg trenger en oppdatering for Microsoft C + + |
|
| |||
| |||
| som ville være en god idé |
|
| |||
| |||
| Ja, enten det, eller prøve å oppdatere Flash-versjonen. Jeg er ganske sikker YouTube-videoer er flash, og Yahoo sjakk er et flash-spill.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Prøv å oppdatere. NET Framework. Get. NET Framework 3.5 og om at doesent fungerer prøv å komme. NET Framework 2.0, og deretter oppdaterer til 3.5 igjen! (Jeg har hatt lignende feil og som hadde jobbet for meg) Just google it im at du finner det på kort tid! :) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Explorer 8 - Microsoft Visual C + + Debug Library Error | seekrofun | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 27 mai 2009 09:44 |
| Trådløst WLAN-kort | shig | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 26 januar 2009 04:15 |
| Trådløst kort | Brennen89 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 28 januar 2008 10:52 |
| Jeg stumped ... Derfor er Microsoft. Grafikkortkonfigurasjon problemet. | Dmeyer07 | Kabinetter & Skjermer | 5 | 3 nov 2007 22:29 |
| Trådløst kort | antbann | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 1 november 2007 15:31 |
| Thread Tools | |
| |