![]() |
|
| |||
| |||
| Hej min laptop håller kraschar när allt jag går till vissa webbplatser ~ Du röret ~ Titta någon video ~ Yahoo Games ~ Spela schack Den sista tunna jag ser är ett fel som säger Microsoft C + + köra Temne fel program Linksys Wireless adapter gcc.exe. IDK om problemet är hårdvara relaterade eller programvara någon som kan peka mig rätt sätt hjälp är mycket uppskattat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilket operativsystem är det här om?
| |||
| |||
| XP Home SP3 AVG gratis scan är ren så vitt jag vet det trådlösa kortet är en Linksys wpc54g version 3 dvs 7 |
|
| |||
| |||
| Re-installera den. Låter som något med föraren har gått lite fel. Låt oss veta hur du får den. |
|
| |||
| |||
| Jag har installerat det två gånger jag tänker kanske jag behöver en uppdatering för Microsoft C + + |
|
| |||
| |||
| det skulle vara en bra idé |
|
| |||
| |||
| Ja, antingen det, eller försöka uppdatera din Flash-version. Jag är ganska säker på Youtube videor blixt och Yahoo schack är ett flash-spel.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Prova att uppdatera. NET Framework. Hämta. NET Framework 3.5 och om att doesent arbete försöka få. NET Framework 2.0, så uppdaterar till 3.5 igen! (Jag har haft liknande fel och som hade arbetat för mig) Just google det im säker på att du kommer att finna det på nolltid! :) |