![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on mahdollisuus valita ottaen Microsoft 70-270, Installing, Configuring, ja Hallinnoivan Microsoft Windows XP Professional-sertifioinnin tentti tai Microsoft 70-260 Configuring Windows Vista-asiakastietokoneessa. Mikä te suositella ja miksi? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin sanoa Vista yksi, se on uudempi, ja vaikka näköala ei ole tällä hetkellä käytössä yhtä paljon kuin XP: n palvelimen kokoonpanoissa, se on lähitulevaisuudessa, myös Windows 7 tulee lähemmäs Vista kuin XP: ssä.
| |||
| |||
| Joo, olin samaa mieltä thingie, lähes kaikissa tilanteissa on parasta ottaa uudempaa vaihtoehto. En halua dual boot, kun sain uuden PC (juuri kun Vistas käynnistää) Olen valinnut Vista, koska it'll pysyvät ajan tasalla pidempään ja näin ollen enemmän tukea. (Ilmoitus sanoin melkein kaikissa tilanteissa, joten ei ole vihaisia kommentteja, jossa tilanteita, kun vanhempi on parempi "Palaa minun päivä ...")
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Sitä me kaikki tutumpi hyvää, vanhaa XP - 70-290 on melko helppoa ja esitin sen 2 kuukautta sitten:) |