![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla tämä minun kannettava tietokone, ja on juuri ostanut tietokoneen. Eräs ystävä kertoi minulle En voi asentaa samalle levylle kiinni tietokoneen, koska Microsoft jäljittää, että olen tämän kaksi erillistä tietokoneita, kun päivittää ja ottaa sen pois sekä minun tietokoneissa. Onko tämä totta? Ja minun täytyy ostaa vielä yksi uusi tietokone? |
|
| |||
| |||
| Jep, yksi lisenssiavain per kopio. Kopioi kirjoittaa lakeja sovelletaan. |
|
| |||
| |||
| Lataa ja asenna OpenOffice. Tallenna itsellesi rahaa, koska 99,99% meistä se kaikki haluamme ja enemmän, ja joissakin sovelluksissa on todella parempi kuin MS Office. Myös yhteensopivuus on hyvä, voit avata ja tallentaa. Doc-muodossa. Se on lahja on ilmainen! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Microsoft Office Haluatko? 2003 tai 2007? | Computerworldin | Office Suites & Applications | 19 | 9. Maaliskuu 2009 03:49 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Microsoft Office Excel 2003? | jkamara77 | Office Suites & Applications | 1 | 21. marraskuu 2008 13:31 |
| On Open Office yhteensopivia Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21. marraskuu 2008 08:13 |
| Thread Tools | |
| |