mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Microsoft Office Basic 2003

Reply

Thread Tools
Old 8 november 2007, 12:53
Lid Fractie

Ik heb dit op mijn laptop, en zojuist hebben gekocht van een computer. Een vriend vertelde me dat ik niet kan installeren op dezelfde schijf op mijn computer, want Microsoft zal sporen die ik heb dit op twee verschillende computers, toen ik, en neem het uit beide computers. Is dit waar? En heb ik moeten kopen en een andere voor mijn nieuwe computer?
Old 8 november 2007, 12:58
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pluizig View Post
En heb ik moeten kopen en een andere voor mijn nieuwe computer?
Yep, een licentiesleutel per exemplaar. Kopieer schrijven wetten van toepassing.

Old 10 november 2007, 04:22
Donor Groep

Download en installeer OpenOffice. Bespaar jezelf wat geld, voor 99,99% van ons doet alles wat we willen en meer, en voor sommige toepassingen is het eigenlijk beter dan MS Office. Ook de compatibiliteit is goed, u kunt openen en opslaan in het. Doc formaat. Het is een geschenk aan GRATIS!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.