mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Microsoft-programmer og nye Vista

Reply

Thread Tools
Old 2. oktober 2006, 14:08
Medlem Gruppen

Søger om jeg har hørt, at der vil mig nye Microsoft-programmer til de nye Vista f.eks Windows Media Player 11.

Er alle programmer vil blive nye & opdateret Vista? Desuden er Microsoft Office 2007 betød for Vista til? Jeg har brugt Microsoft Office 2007 og ser på skærmbilleder af Vista det ligner et lignende look.
Old 17. oktober 2006, 14:26
Medlem Gruppen

Jeg kører Vista Beta, og jeg virkelig, virkelig hade den nye version af Windows Media Player. Jeg brugte aldre indstillingen tilbage til "klassiske" for alle muligheder - den nye version er alt for rodet og trys at presse for meget på dig.

Der er andre ting, der har ændret i Vista - der er en række ændringer i forhold til spil, og endda stuff gerne malingen har haft en mindre børste-over med ting, der flyttes rundt lidt.

Jeg har ikke prøvet Office 2007 endnu - med den tid, jeg kunne blive generet at hente den, de havde startet betaling for det.

Det forekommer mig, de fleste af de ændringer er kosmetisk. Tingene er hurtigere og mere stabil selv:)
Old 18. oktober 2006, 14:34
Medlem Gruppen

Jeg er temmelig sikker på, at hele Microsoft Office vil blive ajourført for frigivelse af Vista. Microsoft vil benytte lejligheden til at gøre somemore Bucks:?

IE vil også blive ajourført, sammen med mange nye programmer tilføjet langs strækningen. På grund af Apple's angreb på Microsoft siger, at deres OS kommer med nogen "sjove" programmer - se billeder, der gør film - du kan være sikker på, at Vista vil omfatte flere af dem.
Old 19. oktober 2006, 21:43
Medlem Gruppen

Microsoft tvinger gamere til at købe Vista ved ikke at bringe ud Direkte 10 til Windows XP. De vil ønsker at gøre Vista kun software for, så vi vil have et behov for at opgradere.
Old 20. oktober 2006, 02:52
Medlem Gruppen

Hvor meget tror du Vista kommer til at koste? Jeg tror, det kommer til at koste en bombe, fordi det er en ny driver software plus de ajourføring 'alt' for det.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.