vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Microsoftin ohjelmia ja uusi Vista

Reply

Thread Tools
Old 2 lokakuu 2006, 14:08
Jäsen

Default Microsoftin ohjelmia ja uusi Vista

HAKU noin Olen kuullut, että siellä tulee olemaan minulle uusi Microsoft-ohjelmien uuden Vista esim. Windows Media Player 11.

Ovatko kaikki ohjelmat tulee uusi & päivitetty Vista? Myös Microsoft Office 2007 tarkoitettu Vistan? Olen käyttänyt Microsoft Office 2007 ja katsot kuvakaappaukset Vista näyttää siltä, että samanlaista ulkoasua.
Old 17 lokakuu 2006, 14:26
Jäsen

Olen käynnissä Vista Beta, ja olen todella, todella inhota uuden version Windows Media Player. Vietin ikäiset asettamalla sen takaisin "perinteisten" kaikkia vaihtoehtoja - uusi versio on aivan liian sekainen ja trys viedä liikaa sinulle.

On muita asioita, jotka ovat muuttuneet Vista - on olemassa useita muutoksia, pelejä, ja jopa tavaraa kuten maali on ollut vähäinen harjantekoon yli asioista siirretään noin hieman.

En ole kokeillut Office 2007 vielä - siihen mennessä, kun en voinut olla vaivautunut ladata sen he olivat alkaneet veloitusjärjestelmä sitä.

Minusta tuntuu, useimmat muutokset ovat kosmeettisia. Asiat ovat nopeampia ja vakaa vaikka:)
Old 18 lokakuu 2006, 14:34
Jäsen

Olen melko varma, että koko Microsoft Office on päivitetty vapauttamisesta Vista. Microsoft ei aio käyttää tilaisuus esittää somemore taalaa:?

IE on myös saatettava ajan tasalle sekä monia uusia ohjelmia lisätään linjarakenteet. Koska Applen iskujen Microsoft sanomalla, että niiden OS tulee ilman "hauskaa"-ohjelma - tarkastelet kuvia, Making Movies - voit olla varma siitä, että Vista sisältää useampia näistä.
Old 19 lokakuu 2006, 21:43
Jäsen

Microsoft pakottaa pelaajat ostaa Vistan eivät tuo ulos Suora 10 Windows XP: lle. He haluavat tehdä Vista vain ohjelmisto myös niin, että meillä on tarve päivittää.
Old 20 lokakuu 2006, 02:52
Jäsen

Miten paljon varauduttava Vista tulee maksamaan? Odotan, se aikoo maksaa hunajaa, koska se on uusi toiminta-ohjelmistot sekä niiden ajan tasalle "kaikki" sitä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vista kuormitukset, Programs käynnistysviestien Käynnistä Loading Sitten Compuer Reboots caselles206 Windows-käyttöjärjestelmät 2 17th Feb 2009 11:28
Microsoft-ohjelmat - Windows Installer Viesti Pops Up ja pyytää Cd? timmmmay General Software Chat 2 17th Feb 2009 08:41
Microsoft Office 2000 ja Vista Brierly Office Suites & Applications 2 22. marraskuu 2008 07:37
Voinko käyttää vanhaa XP Microsoft Wordin version minun Vista PC bluevin123 General Software Chat 6 10th Apr 2008 15:53
Microsoft luopuu on Vista philthomas Windows-käyttöjärjestelmät 2 8. Apr 2008 16:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.