![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HAKU noin Olen kuullut, että siellä tulee olemaan minulle uusi Microsoft-ohjelmien uuden Vista esim. Windows Media Player 11. Ovatko kaikki ohjelmat tulee uusi & päivitetty Vista? Myös Microsoft Office 2007 tarkoitettu Vistan? Olen käyttänyt Microsoft Office 2007 ja katsot kuvakaappaukset Vista näyttää siltä, että samanlaista ulkoasua. |
|
| |||
| |||
| Olen käynnissä Vista Beta, ja olen todella, todella inhota uuden version Windows Media Player. Vietin ikäiset asettamalla sen takaisin "perinteisten" kaikkia vaihtoehtoja - uusi versio on aivan liian sekainen ja trys viedä liikaa sinulle. On muita asioita, jotka ovat muuttuneet Vista - on olemassa useita muutoksia, pelejä, ja jopa tavaraa kuten maali on ollut vähäinen harjantekoon yli asioista siirretään noin hieman. En ole kokeillut Office 2007 vielä - siihen mennessä, kun en voinut olla vaivautunut ladata sen he olivat alkaneet veloitusjärjestelmä sitä. Minusta tuntuu, useimmat muutokset ovat kosmeettisia. Asiat ovat nopeampia ja vakaa vaikka:) |
|
| |||
| |||
| Olen melko varma, että koko Microsoft Office on päivitetty vapauttamisesta Vista. Microsoft ei aio käyttää tilaisuus esittää somemore taalaa:? IE on myös saatettava ajan tasalle sekä monia uusia ohjelmia lisätään linjarakenteet. Koska Applen iskujen Microsoft sanomalla, että niiden OS tulee ilman "hauskaa"-ohjelma - tarkastelet kuvia, Making Movies - voit olla varma siitä, että Vista sisältää useampia näistä. |
|
| |||
| |||
| Microsoft pakottaa pelaajat ostaa Vistan eivät tuo ulos Suora 10 Windows XP: lle. He haluavat tehdä Vista vain ohjelmisto myös niin, että meillä on tarve päivittää. |
|
| |||
| |||
| Miten paljon varauduttava Vista tulee maksamaan? Odotan, se aikoo maksaa hunajaa, koska se on uusi toiminta-ohjelmistot sekä niiden ajan tasalle "kaikki" sitä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vista kuormitukset, Programs käynnistysviestien Käynnistä Loading Sitten Compuer Reboots | caselles206 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 17th Feb 2009 11:28 |
| Microsoft-ohjelmat - Windows Installer Viesti Pops Up ja pyytää Cd? | timmmmay | General Software Chat | 2 | 17th Feb 2009 08:41 |
| Microsoft Office 2000 ja Vista | Brierly | Office Suites & Applications | 2 | 22. marraskuu 2008 07:37 |
| Voinko käyttää vanhaa XP Microsoft Wordin version minun Vista PC | bluevin123 | General Software Chat | 6 | 10th Apr 2008 15:53 |
| Microsoft luopuu on Vista | philthomas | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 8. Apr 2008 16:09 |
| Thread Tools | |
| |