mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Microsoft-programma's en nieuwe Vista

Reply

Thread Tools
Old 2 okt 2006, 14:08
Lid Fractie

Default Microsoft-programma's en nieuwe Vista

Kijkend over heb ik gehoord dat er naar me nieuwe Microsoft-programma's voor de nieuwe Vista bijvoorbeeld Windows Media Player 11.

Zijn alle programma's zullen worden nieuwe & bijgewerkt op Vista? Ook is Microsoft Office 2007 betekende voor Vista aan? Ik heb Microsoft Office 2007 en kijken screenshots van Vista lijkt op een soortgelijke kijken.
Old 17 okt 2006, 14:26
Lid Fractie

Ik ben het uitvoeren van de Vista Beta, en ik echt verfoeien de nieuwe versie van Windows Media Player. Ik heb leeftijden instelling terug naar 'klassieke' voor alle opties - de nieuwe versie is veel te rommelig en trys om te veel op je.

Er zijn andere dingen die zijn veranderd in Vista - zijn er een aantal wijzigingen aan het spel, en zelfs dingen zoals verf heeft een kleine borstel-over met dingen verhuist rond een beetje.

Ik heb niet geprobeerd Office 2007 nog - door de tijd die ik zou kunnen zijn de moeite om het te downloaden ze begonnen opladen voor.

Het lijkt mij het grootste deel van de veranderingen zijn cosmetisch. Dingen zijn sneller en stabieler maar:)
Old 18 okt 2006, 14:34
Lid Fractie

Ik ben vrij zeker dat het gehele Microsoft Office zal worden aangepast voor de release van Vista. Microsoft gaat het gebruik van de gelegenheid gebruik te maken somemore dollar:?

IE zal ook worden bijgewerkt, samen met veel nieuwe programma's toegevoegd langs de lijn. Omdat Apple de aanvallen op Microsoft zeggen dat hun OS komt met geen "leuk" programma's - het bekijken van foto's, het maken van films - u kunt er zeker van zijn dat Vista meer van.
Old 19 okt 2006, 21:43
Lid Fractie

Microsoft is forcing gamers kopen Vista niet uit te brengen Direct 10 voor Windows XP. Zij zullen willen maken Vista alleen software, zodat we hebben behoefte om te upgraden.
Old 20 okt 2006, 02:52
Lid Fractie

Hoeveel denkt u rekenen Vista gaat kosten? Ik schat dat het gaat kosten een bom, want het is een nieuw besturingssysteem software plus ze bijwerken 'alles' voor.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.