![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Om man ser om jag har hört att det kommer till mig nya Microsoft-program för den nya Vista t.ex. Windows Media Player 11.
Är alla program kommer att vara ny och uppdaterad på Vista? Dessutom är Microsoft Office 2007 innebar för vista till? Jag har använt Microsoft Office 2007 och tittar på skärmdumpar av Vista det ser ut som ett liknande utseende. |
|
|
|||
|
|||
|
Jag kör Vista Beta, och jag verkligen avskyr den nya versionen av Windows Media Player. Jag tillbringade åldrar ställa tillbaka den till "klassiker" för alla alternativ - den nya versionen är alldeles för rörigt och trys att gå för mycket på dig.
Det finns andra saker som har förändrats i Vista - Det finns ett antal ändringar i spel, och även saker som färgen har haft en liten borste överrullningsskydd med saker flyttas runt lite. Jag har inte försökt Office 2007 men ändå - när jag kan ha brytt sig om att ladda ner det de hade börjat ta betalt för det. Det förefaller mig mest av förändringarna är kosmetiska. Det är snabbare och mer stabil men:) |
|
|
|||
|
|||
|
Jag är ganska säker på att hela Microsoft Office kommer att uppdateras för frisläppande av Vista. Microsoft kommer att utnyttja möjligheten att göra somemore spänn:?
Irland kommer också att vara uppdaterad med många nya program läggas längs linjen. På grund av Apples attacker på Microsoft säger att deras OS kommer med några "roliga" program - visa bilder, göra filmer - du kan vara säker på att Vista kommer att innehålla flera av dessa. |
|
|
|||
|
|||
|
Microsoft tvingar spelare att köpa Vista genom att inte föra ut Direct 10 för Windows XP. De vill göra Vista bara programvara för så att vi kommer att ha ett behov av att uppgradera.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hur mycket tror du Vista kommer att kosta? Jag tror det kommer att kosta en bomb eftersom det är ett nytt operativsystem plus de är uppdatera "allt" för det.
|