![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg skal forklare hvad der skete -- Jeg har for nylig købt en ny laptop, som havde "Microsoft Windows XP Media Center udgave 2005" installeret på den. Jeg har fulgt vejledningen til backup operativsystemet incase jeg nødt til at retablere den. Det fungerede. Som harddisken var opdelt i to 50gb partitioner, jeg geninstalleret "Microsoft Windows XP Media Center udgave 2005« eller forsøgt at ... en af de DVD's er blevet defekt, og jeg kan ikke geninstallere "Microsoft Windows XP Media Center udgave 2005«. Jeg har en fuldstændig produkt-nøgle, så prøver jeg at finde enten en prøveversion, eller hvis nogen har en kopi af "Microsoft Windows XP Media Center udgave 2005" software eneste, de kan sende mig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er meget muligt Microsoft vil sende dig en cd for omkostningerne giver du kan give dem en gyldig cd-Key.
| |||
| |||
| Hvis dette ikke er muligt hvis du vil have en media center derefter bruge denne http://www.team-mediaportal.com/ Det er det, jeg bruger, og det er gratis og godt støttet. Det er meget rart for noget, som er gratis. Gary |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installation af Windows XP Media Center i Shuttle D10 | tjrundy | Windows-operativsystemer | 1 | 2 november 2009 11:22 |
| Elonex XP Media Center Edition 2005 Missing Files - Korrupte | hauntedsox | Windows-operativsystemer | 2 | 30 juni 2009 13:30 |
| Installation af Windows XP Media Center Editon 2005 Fejl! | PCHardDrive | Windows-operativsystemer | 26 | 13 august 2008 16:34 |
| Hvad har jeg brug for Windows Media Center? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 1 | 23 juni 2008 12:02 |
| Windows Media Center | markwesty12 | Windows-operativsystemer | 2 | 1 februar 2008 21:11 |
| Thread Tools | |
| |