![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi, I'm going to selittää whats tapahtunut -- Olen äskettäin ostanut uuden kannettavan tietokoneen, joka oli "Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005" asentaa sitä. Olen seurannut ohjeita varmuuskopio käyttöjärjestelmän incase Tarvitsin sen jälleenrakentamisesta. Tämä toimi. Kuten kovalevy oli jaettu kahteen 50gb osiot, olen asentanut "Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005" tai yrittänyt ... yksi DVD: n on tullut virheellinen enkä voi asentaa uudelleen? Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005 ". Minulla on täydellinen tuote-näppäintä, niin olen yrittänyt sijoittaa joko kokeiluversio, tai jos joku on kopio "Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005" ohjelmistojen vain, he voivat lähettää minulle? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On hyvin mahdollista, Microsoft lähettää sinulle CD kustannus tarjota sinulle voi toimittaa ne kelvollinen CD-Key.
| |||
| |||
| Ellei, että jos haluat mediakeskus sitten käyttää tätä http://www.team-mediaportal.com/ Se, mitä itse käytän ja se on ilmainen ja hyvin tuettuja. Se on erittäin mukavaa, jota on ilmainen. Gary |