vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

"Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005"

Reply

Thread Tools
Old 18 marraskuu 2006, 11:34
Uusi Jäsen

Hi, I'm going to selittää whats tapahtunut --

Olen äskettäin ostanut uuden kannettavan tietokoneen, joka oli "Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005" asentaa sitä. Olen seurannut ohjeita varmuuskopio käyttöjärjestelmän incase Tarvitsin sen jälleenrakentamisesta. Tämä toimi. Kuten kovalevy oli jaettu kahteen 50gb osiot, olen asentanut "Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005" tai yrittänyt ... yksi DVD: n on tullut virheellinen enkä voi asentaa uudelleen? Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005 ". Minulla on täydellinen tuote-näppäintä, niin olen yrittänyt sijoittaa joko kokeiluversio, tai jos joku on kopio "Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005" ohjelmistojen vain, he voivat lähettää minulle?
Old 19 marraskuu 2006, 08:52
Administrator Group

On hyvin mahdollista, Microsoft lähettää sinulle CD kustannus tarjota sinulle voi toimittaa ne kelvollinen CD-Key.

En ole kokeillut aikaisemmin, mutta jos olisin sinä I'd lähettää ne nopeasti sähköpostitse.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 marraskuu 2006, 06:44
Jäsen

Ellei, että jos haluat mediakeskus sitten käyttää tätä http://www.team-mediaportal.com/

Se, mitä itse käytän ja se on ilmainen ja hyvin tuettuja. Se on erittäin mukavaa, jota on ilmainen.

Gary
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.