![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jag ska förklara vad som hänt -- Jag har nyligen köpt en ny bärbar dator som hade "Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005" installerat. Jag följde instruktionerna till backup operativsystemet Incase jag behövde för att återuppbygga den. Det fungerade. När hårddisken är uppdelad i två 50gb partitioner jag installerat "Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 eller försökt ... en av DVD har blivit fel och jag kan inte installera "Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005". Jag har en full produkt nyckel, så jag försöker att hitta antingen en testversion eller om någon har en kopia av Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 "programvara endast de kan skicka mig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är mycket möjligt kommer Microsoft att skicka en CD för kostnad ge dig kan erbjuda dem en giltig CD-Key.
| |||
| |||
| Om detta inte är möjligt om du vill ha ett mediecenter sedan använda detta http://www.team-mediaportal.com/ Det är vad jag använder och det är gratis och bra stöd. Det är väldigt trevligt för något som är gratis. Gary |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Installera Windows XP Media Center i Shuttle D10 | tjrundy | Windows-operativsystem | 1 | 2 november 2009 11:22 |
| Elonex XP Media Center Edition 2005 saknade filer - Corrupt | hauntedsox | Windows-operativsystem | 2 | 30 juni 2009 13:30 |
| Installera Windows XP Media Center utgåva 2005 Fel! | PCHardDrive | Windows-operativsystem | 26 | 13 august 2008 16:34 |
| Vad behöver jag för Windows Media Center? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystem | 1 | 23 juni 2008 12:02 |
| Windows media center | markwesty12 | Windows-operativsystem | 2 | 1 februari 2008 21:11 |
| Thread Tools | |
| |