vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Moving Taustaa XP

Reply

Thread Tools
Old 8. toukokuuta 2008 10:57
Jäsen

Hi kukaan tiedä, miten saada liikkuvat taustaa työpöydälle. kiitos
Old 8. toukokuuta 2008 11:17
Moderator Group

On paljon animoituja työpöydän lataus ongelma on ne ovat usein täynnä kaikkea vakoiluohjelmista viruksen ja troijalaisia. Neuvoni on pysyä kaukana niistä.

Jos et löytyy voit tarkistaa sitä todella hyvä. Suorita tiedoston avulla www.virustotal.com ennen sen asentamista.

Old 8. toukokuuta 2008 11:30
Rahoittajien ryhmän

Olen samaa mieltä vietin päivän HAKU yhden ne oli viruksen tai olivat liian raskaat muisti ja pc erittäin hidasta .. kuitenkin tein sellaista teki yhden oman ja löysivät se minun virhe. Tein gif kuvan liikkuvan
asettaa sen oman taustan ja se toimi. i mitään Web-sivuston, joka antaa u tehdä yhden ilmaiseksi, mutta en ole varma, jos olen alowed lähettää se tästä

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ ylikellotettu! Athlon64 3000 +
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1,50 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB PCI G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster HD 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY ilmajäähdytteinen siili
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Ikkunan 7 Ultimate
Old 8. toukokuuta 2008 11:38
Moderator Group

Web-sivustot ovat OK niin kauan kuin ne eivät tue Warez tyyppi latauksia.

Old 8. toukokuuta 2008 12:03
Jäsen

Quote:
Originally Posted by pete21 View Post
Olen samaa mieltä vietin päivän HAKU yhden ne oli viruksen tai olivat liian raskaat muisti ja pc erittäin hidasta .. kuitenkin tein sellaista teki yhden oman ja löysivät se minun virhe. Tein gif kuvan liikkuvan
asettaa sen oman taustan ja se toimi. i mitään Web-sivuston, joka antaa u tehdä yhden ilmaiseksi, mutta en ole varma, jos olen alowed lähettää se tästä
Onko sinulla on Internet-osoite
Old 8. toukokuuta 2008 13:59
Rahoittajien ryhmän

Luo siirtymässä Web-sivulta tietokoneeseen sitten asettaa sen koko näytön työpöydän esinettä.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.