mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Bewegende Achtergrond XP

Reply

Thread Tools
Old 8 mei 2008, 10:57
Lid Fractie

Hallo iedereen weet hoe je een bewegende achtergrond op uw bureaublad. bedankt
Old 8 mei 2008, 11:17
Moderator Groep

Er zijn tal van geanimeerde desktop downloads, het probleem is dat ze zijn vaak gevuld met alles, van spyware tot virussen en trojans. Mijn advies is het wegblijven van hen.

Als je er een vindt die u zou willen kijken echt goed. Voer het bestand via www.virustotal.com voordat je het gaat installeren.

Old 8 mei 2008, 11:30
Donor Groep

Ik ben het eens i dagenlang op zoek naar een virus of ze waren te zwaar wegen op het geheugen en maakte pct erg traag .. Maar ik heb gemaakt een soort van mijn eigen en ontdekte het mijn fout. Ik heb een gif-afbeelding verplaatsen
instellen als mijn achtergrond en het werkte. i niet een website die u laat maken voor een gratis, maar ben niet zeker of ik alowed om het op hier

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 8 mei 2008, 11:38
Moderator Groep

Websites zijn OK, zolang zij geen steun warez type downloads.

Old 8 mei 2008, 12:03
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pete21 View Post
Ik ben het eens i dagenlang op zoek naar een virus of ze waren te zwaar wegen op het geheugen en maakte pct erg traag .. Maar ik heb gemaakt een soort van mijn eigen en ontdekte het mijn fout. Ik heb een gif-afbeelding verplaatsen
instellen als mijn achtergrond en het werkte. i niet een website die u laat maken voor een gratis, maar ben niet zeker of ik alowed om het op hier
Heeft u het adres van de website
Old 8 mei 2008, 13:59
Donor Groep

Creëer een bewegende webpagina op de pc en stel het als een volledig scherm desktop object.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.