![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen weet hoe je een bewegende achtergrond op uw bureaublad. bedankt |
|
| |||
| |||
| Er zijn tal van geanimeerde desktop downloads, het probleem is dat ze zijn vaak gevuld met alles, van spyware tot virussen en trojans. Mijn advies is het wegblijven van hen. Als je er een vindt die u zou willen kijken echt goed. Voer het bestand via www.virustotal.com voordat je het gaat installeren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het eens i dagenlang op zoek naar een virus of ze waren te zwaar wegen op het geheugen en maakte pct erg traag .. Maar ik heb gemaakt een soort van mijn eigen en ontdekte het mijn fout. Ik heb een gif-afbeelding verplaatsen
| |||
| |||
| Websites zijn OK, zolang zij geen steun warez type downloads. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Creëer een bewegende webpagina op de pc en stel het als een volledig scherm desktop object.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |