mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Moving Bakgrunn XP

Reply

Thread Tools
Old 8 mai 2008, 10:57
Medlem Group

Default Moving Bakgrunn XP

Hei alle vet hvordan de skal få flytte bakgrunn på skrivebordet ditt. takk
Old 8 mai 2008, 11:17
Moderator Group

Det er mange animert desktop nedlastinger, problemet er de ofte er fullpakket med alt fra spyware å virus og trojanere. Mitt råd er å holde seg borte fra dem.

Hvis du finner en du kanskje vil sjekke det virkelig bra. Kjør filen via www.virustotal.com før du installerer den.

Old 8 mai 2008, 11:30
Donor Group

Jeg er enig i tilbrakt dager på jakt etter en de hadde virus eller ble for tung på minnet og gjorde pc veldig treg .. men jeg gjorde slags laget en egen og oppdaget det min feil. Jeg laget en GIF-bilde-flytting
sett det som min bakgrunn og det fungerte. IKKE et nettsted som lar u foreta en gratis, men er ikke sikker på om jeg alowed å legge den på her

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 8 mai 2008, 11:38
Moderator Group

Webområdene OK så lenge de ikke støtter warez typen nedlastinger.

Old 8 mai 2008, 12:03
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by pete21 View Post
Jeg er enig i tilbrakt dager på jakt etter en de hadde virus eller ble for tung på minnet og gjorde pc veldig treg .. men jeg gjorde slags laget en egen og oppdaget det min feil. Jeg laget en GIF-bilde-flytting
sett det som min bakgrunn og det fungerte. IKKE et nettsted som lar u foreta en gratis, men er ikke sikker på om jeg alowed å legge den på her
Har du webområdeadresse
Old 8 mai 2008, 13:59
Donor Group

Opprett en flytting nettside på PCen og deretter sette det som en full skjerm skrivebordet objektet.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Bakgrunn fargene i Dreamweaver 8 ashish3 Web Design, hosting & SEO 0 7 juni 2009 15:35
Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 feb 2009 04:19
Iexplore kjører i bakgrunnen xbaliff Virus, spionprogrammer og sikkerhet 27 12 juni 2008 18:12
Bakgrunn kalenderen varsling captaincaveman General Software Chat 1 18 nov 2007 10:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.