![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle vet hvordan de skal få flytte bakgrunn på skrivebordet ditt. takk |
|
| |||
| |||
| Det er mange animert desktop nedlastinger, problemet er de ofte er fullpakket med alt fra spyware å virus og trojanere. Mitt råd er å holde seg borte fra dem. Hvis du finner en du kanskje vil sjekke det virkelig bra. Kjør filen via www.virustotal.com før du installerer den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig i tilbrakt dager på jakt etter en de hadde virus eller ble for tung på minnet og gjorde pc veldig treg .. men jeg gjorde slags laget en egen og oppdaget det min feil. Jeg laget en GIF-bilde-flytting
| |||
| |||
| Webområdene OK så lenge de ikke støtter warez typen nedlastinger. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Opprett en flytting nettside på PCen og deretter sette det som en full skjerm skrivebordet objektet.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bakgrunn fargene i Dreamweaver 8 | ashish3 | Web Design, hosting & SEO | 0 | 7 juni 2009 15:35 |
| Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 feb 2009 04:19 |
| Iexplore kjører i bakgrunnen | xbaliff | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 27 | 12 juni 2008 18:12 |
| Bakgrunn kalenderen varsling | captaincaveman | General Software Chat | 1 | 18 nov 2007 10:02 |
| Thread Tools | |
| |