![]() |
|
| |||
| |||
| Hej någon som vet hur man får en rörlig bakgrund på skrivbordet. tack |
|
| |||
| |||
| Det finns gott om animerade skrivbordet nerladdningar, problemet är de ofta är fylld med allt från spionprogram att virus och trojaner. Mitt råd är att hålla sig borta från dem. Om du hittar en som du kanske vill kolla upp det riktigt bra. Kör filen genom www.virustotal.com innan du installerar den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag håller jag tillbringade dagarna letar efter en de hade virus eller var för tung för minne och gjort st mycket långsamt .. men jag gjorde slags gjorde en egen och upptäckte det mitt fel. Jag gjorde en gif-bild-rörelse
| |||
| |||
| Webbplatser är OK så länge de inte stöder warez typ av nedladdningar. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Skapa ett rörligt webbsida på datorn då det som en helskärmsläget skrivbordet objektet.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bakgrund färger i Dreamweaver 8 | ashish3 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 7 juni 2009 15:35 |
| Snabba spel förbättrar färdigheter för långsammare flyttar spel! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 februari 2009 04:19 |
| Iexplore körs i bakgrunden | xbaliff | Virus, spionprogram och säkerhet | 27 | 12 juni 2008 18:12 |
| Bakgrund kalender larm | captaincaveman | General Software Chat | 1 | 18 november 2007 10:02 |
| Thread Tools | |
| |