mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Flytta Bakgrund XP

Reply

Thread Tools
Old 8 maj 2008, 10:57
Ledamot Gruppen

Default Flytta Bakgrund XP

Hej någon som vet hur man får en rörlig bakgrund på skrivbordet. tack
Old 8 maj 2008, 11:17
Moderator-gruppen

Det finns gott om animerade skrivbordet nerladdningar, problemet är de ofta är fylld med allt från spionprogram att virus och trojaner. Mitt råd är att hålla sig borta från dem.

Om du hittar en som du kanske vill kolla upp det riktigt bra. Kör filen genom www.virustotal.com innan du installerar den.

Old 8 maj 2008, 11:30
Givargruppen

Jag håller jag tillbringade dagarna letar efter en de hade virus eller var för tung för minne och gjort st mycket långsamt .. men jag gjorde slags gjorde en egen och upptäckte det mitt fel. Jag gjorde en gif-bild-rörelse
anger det som min bakgrund och det fungerade. i någon en webbplats som låter u göra ett gratis men jag är inte säker på om jag alowed att posta det här

Mitt System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2,3 GHz AMD
Moderkort:
Asus
RAM Minne:
1 gig ddr
Grafikkort (s):
256 G-kraft
Ljudkort:
Sound Blaster 5.1
Hårddisk (s):
1-80GB 1-120gb western digital s
Optisk enhet (er):
Pioneers DVD-RW
Mål / PSU:
anpassade fall & 650w PSU
Kylning:
DIY watercooling
Nätverk / Internet:
virgin 50 MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 8 maj 2008, 11:38
Moderator-gruppen

Webbplatser är OK så länge de inte stöder warez typ av nedladdningar.

Old 8 maj 2008, 12:03
Ledamot Gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av pete21 View Post
Jag håller jag tillbringade dagarna letar efter en de hade virus eller var för tung för minne och gjort st mycket långsamt .. men jag gjorde slags gjorde en egen och upptäckte det mitt fel. Jag gjorde en gif-bild-rörelse
anger det som min bakgrund och det fungerade. i någon en webbplats som låter u göra ett gratis men jag är inte säker på om jag alowed att posta det här
Har du webbplatsadressen
Old 8 maj 2008, 13:59
Givargruppen

Skapa ett rörligt webbsida på datorn då det som en helskärmsläget skrivbordet objektet.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Bakgrund färger i Dreamweaver 8 ashish3 Web Design, Hosting & SEO 0 7 juni 2009 15:35
Snabba spel förbättrar färdigheter för långsammare flyttar spel! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 februari 2009 04:19
Iexplore körs i bakgrunden xbaliff Virus, spionprogram och säkerhet 27 12 juni 2008 18:12
Bakgrund kalender larm captaincaveman General Software Chat 1 18 november 2007 10:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.