mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Flere "ting" går galt på bærbare

Reply

Thread Tools
Old August 10, 2008, 14:12
Medlem Gruppen

Synes min sidste tråd om mine mates computer har gjort min bærbare gå abe på mig. Jeg havde en Windows Update gene og genstartet, hvor jeg blev mødt med en dejlig BSOD. Genstartes, samme igen, deaktivere genstart og have et kig på problemet, og det viser sig at være chauffør spørgsmål. Ikke et problem, desktop starter op på hvilket tidspunkt jeg slukke min laptop og afmontere det (Batteriet er udeladt for at forlænge sin 1t 12m liv) jeg finde en Vista reparation guide i MSKB, og der er en disk, der hævder at løse dette problem . Jeg tænder min laptop på, og det går væk. Ingen advarsel, og det var øjeblikkelig. Jeg så den strøm lys tændes og før du kan blinke det gik. På det punkt er jeg dog "stor" prøvet alle mulige ting og har tyet til at trække sig ud HDD og prøver det i en anden pc, og når jeg sætter det ind i en anden maskine, sig wont boot. Plejer selv start. Så min HDD er stegt. Hvad jeg gerne vil vide er:

A) Der er vital information om, at HDD, kan det være tilbagebetalt?
B) Er der nogen kontrol, jeg kan gøre mit nye HDD doesnt få stegt også?
C) Er der nogen andre havde et nyt problem med BSOD og Windows Update?
Old August 10, 2008, 14:44
Redaktør Gruppen

Citat:
A) Der er vital information om, at HDD, kan det være tilbagebetalt?
Ja, / sandsynligvis forhåbentlig. Har du forsøgt at tilslutte det til en anden computer som slave-drev, dvs ikke den ene det støvlerne? Du kan have til at få en adapter til at gøre dette selv, hvis det er en laptop drev, de er ikke dyre selv.

Citat:
B) Er der nogen kontrol, jeg kan gøre mit nye HDD doesnt få stegt også?
Ikke rigtig. Lyder som en bizar problem, men jeg er ikke sikker på, om harddisken er faktisk stegt. Hvad sker der, når du tænder den bærbare op præcist? Med og uden drev?

Citat:
C) Er der nogen andre havde et nyt problem med BSOD og Windows Update?
Don't think so. Lyder ligesom de to ting er forbundne.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old August 10, 2008, 14:54
Medlem Gruppen

Nå under alle omstændigheder med min bærbare harddisk tilsluttet en computer vil ikke starte. tag det af og væk med dig. Uden det drev i min laptop det støvler, kontrol af dvd-drev så kan ikke gøre andet. med den, der ingen effekt overhovedet.
Old August 10, 2008, 14:57
Redaktør Gruppen

I hvilket tilfælde du har ret i at harddisken er skruet fast.

Det også lyder som om det ikke skal komme tilbage for at lade dig få ting fra den. Du kan sende det til PC World eller lignende for dem at forsøge at inddrive det, men de vil opkræve dig en arm og et ben for det.

Er den bærbare computer under garantien stadig?

Old August 10, 2008, 15:30
Medlem Gruppen

Det er ja jeg håber bare, jeg kan finde den kvittering befor oktober .. Bør være i orden i en IM i nogen høj grad er behov for det i øjeblikket kun de filer, lol.

Jeg kender mit OS isnt dækket af garantien, men dårligt kontrollere, om harddisken er stegt er, og se, om min info kommer tilbage for
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.