![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Näyttää Viimeinen säiettä noin kaverit tietokone on tehnyt minun laptop Go Ape minua. Minulla oli Windows Update häiritsevyyttä ja uudelleen kun olin tervehditään kaunis BSOD. Käynnistyy uudelleen, sama uudelleen, poista uudelleen ja katso ongelma ja se osoittautuu kuljettajan asioita. Ei ole ongelma, työpöydälle käynnistyy jolloin suljen minun laptop ja irrota se (akku on jätetty pois pidentää sen 1t 12m elämä) Mielestäni Vista korjaus oppaan MSKB ja on levy, joka vaatii korjata tämän ongelman . Käännyn minun kannettavan tietokoneen ja se menee pois. Ilman ennakkovaroitusta, ja se oli hetkessä. Näin virtavalo syty, ja ennen kuin voi vilkkuu se meni pois. Tässä vaiheessa ajattelin, "hyvä" kokeillut kaikenlaisia asioita ja ovat turvautuneet vetämällä pois HDD ja yrittää sen toiseen tietokoneeseen, ja kun kytken sen muita koneeseen se tapa käynnistää. Tapana edes aloittaa. Joten minun HDD on paistettu. Haluan tietää: ) On tärkeitä tietoja, että kiintolevylle, se voi olla takaisin? B) Onko olemassa mitään tarkastuksia voin tehdä niin minun uusi HDD doesn't get paistettu liikaa? C) Onko kukaan muu ollut viime aikoina ongelmia BSOD ja Windows Update? |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Quote:
Quote:
Quote:
|
| |||
| |||
| Hyvin missään olosuhteissa minun laptop HDD kytketty tahansa tietokone ei käynnisty. ota se pois päältä ja pois te sisu. Ilman ajaa minun laptop on saappaat, tarkistaa DVD-asema niin cant tehdä mitään muuta. sen kanssa ei ole valtaa lainkaan. |
|
| |||
| |||
| Siinä tapauksessa olet oikeassa, kiintolevy on kiinni. Se myös kuulostaa siltä kuin se ei aio palata voit saada tavaraa pois sitä. Voit lähettää sen PC Worldin tai samankaltaisia ne yrittää palauttaa sitä, mutta he veloittaa sinua käsi ja jalka sen. On kannettava takuun vielä?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Se on kyllä Toivon vain, että löydän kuitin befor lokakuu .. Pitäisi Alright im ei kaipaa kipeästi sitä tällä hetkellä vain tiedostot lol. Tiedän OS isnt kuulu takuun mutta huonosti tarkistaa, onko kiintolevy on paistettu on ja onko tietoni palaa liian |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toivelista Voisin etiketti tämän paremmin, mutta kaikki, mitä voin ajatella on "useita kysymyksiä" | rosway | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 4th Jun 2009 17:44 |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Whats kaikki "News Bot" asioita. niin kuin 1000000 niistä! | cheesepuff | Yhteisön News & Chat | 4 | 12. Maaliskuu 2008 04:48 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| ", jossa kannettava tietokone minun pitäisi ostaa, Buchanan?", "er, I'll katson ympärilleni" | Buchanan | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 15 | 12. marraskuu 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |