mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Meerdere "dingen" fout op laptop

Reply

Thread Tools
Old 10 augustus 2008, 14:12
Lid Fractie

Default Meerdere "dingen" fout op laptop

Lijkt mijn laatste thread over mijn mates computer heeft mijn laptop gaan aap op mij. Ik had een Windows Update ergernis en opnieuw gestart, waar ik werd begroet met een mooie BSOD. Opnieuw opstarten, zelfde weer, schakelt u het opnieuw opstarten en kijken naar het probleem en het blijkt te zijn bestuurder kwesties. Geen probleem, desktop start op welk moment schakel ik mijn laptop en haal de stekker (Batterij is weggelaten te verlengen zijn 1u 12m leven) vind ik een Vista-reparatie gids in de MSKB en er is een schijf die beweert om dit probleem op te lossen . Ik draai mijn laptop op en het gaat uit. Geen waarschuwing en het was instant. Ik zag het lampje branden en voordat je kon knipperen ging af. Op dit punt dat ik al "groot" probeerde allerlei dingen en hun toevlucht tot het uittrekken van de vaste schijf en probeert het in een andere pc en toen ik steek de stekker in een andere machine het gewoon opstarten. Wont zelfs beginnen. Dus mijn HDD is gebakken. Wat ik wil weten is:

A) Er is belangrijke informatie op die harde schijf, kan worden teruggevorderd?
B) Zijn er controles kan ik dus mijn nieuwe HDD doesnt gebakken te krijgen?
C) Heeft iemand anders had een recente probleem met de BSOD en Windows Update?
Old 10 augustus 2008, 14:44
Moderator Groep

Citaat:
A) Er is belangrijke informatie op die harde schijf, kan worden teruggevorderd?
Ja, waarschijnlijk / hopelijk. Heb je geprobeerd hem aan te sluiten bij een andere computer als slave-station, dat wil zeggen niet de een het laarzen uit? Het kan zijn dat je een adapter om dit te doen maar als het een laptop rijden, ze zijn niet duur hoor.

Citaat:
B) Zijn er controles kan ik dus mijn nieuwe HDD doesnt gebakken te krijgen?
Niet echt. Klinkt als een bizar probleem, maar ik ben niet zeker of de harde schijf daadwerkelijk wordt gebakken. Wat gebeurt er als je de macht van de laptop up precies? Met en zonder de drive?

Citaat:
C) Heeft iemand anders had een recente probleem met de BSOD en Windows Update?
Denk niet. Klinkt als de twee dingen zijn los van elkaar.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 10 augustus 2008, 14:54
Lid Fractie

Welnu, in alle omstandigheden met mijn laptop HDD aangesloten op elke computer niet opstarten. Neem het uit en daar ga je. Zonder de drive in mijn laptop, maar hij laarzen, controleert het dvd-station dan cant do anything else. met het in er geen macht.
Old 10 augustus 2008, 14:57
Moderator Groep

In dat geval heb je gelijk in het denken van de harde schijf is geschroefd.

Het klinkt ook alsof het niet gaat om terug te komen om u te laten spul eraf. U kunt het naar PC World of soortgelijke voor hen om te proberen deze terug te vorderen, maar ze zal je een arm en een been voor.

Is de laptop onder garantie nog?

Old 10 augustus 2008, 15:30
Lid Fractie

Het is ja ik hoop maar dat ik kan de ontvangst befor vinden oktober .. Should be alright een im geen ontzettende behoefte aan is op dit moment alleen de bestanden lol.

Ik weet dat mijn OS isnt vallen onder de garantie maar slecht te controleren om te zien of de harde schijf wordt gebakken is en zien of mijn info komt ook terug
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ik wou dat ik kon etiket dit beter, maar alles wat ik kan bedenken is' meervoudige problemen ' rosway Windows besturingssystemen 0 De 4 juni 2009 17:44
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
Wat met alle "Nieuws Bot" dingen. er graag 1.000.000 van hen! cheesepuff Gemeenschap Nieuws & Chat 4 12 mrt 2008 04:48
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
"die laptop moet ik kopen, Buchanan?", "ER, I'll look around" Buchanan Laptops, Mobiles & PDA's 15 12 nov 2007 11:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.