![]() |
|
| |||
| |||
| Synes min siste tråd om mine kamerater datamaskinen har gjort min laptop gå ape på meg. Jeg hadde en Windows Update irritasjonsmoment og startet der jeg ble møtt med en nydelig BSOD. Starter på nytt, samme igjen, deaktivere hvile og ta en titt på problemet, og det viser seg å være sjåfør problemer. Ikke et problem, starter skrivebordet opp på hvilket tidspunkt jeg slå meg bærbar PC og koble den (Batteriet er utelatt for å forlenge sin 1t 12m livet) finner jeg en Vista reparasjon guide i MSKB og det er en disk som hevder å løse dette problemet . Jeg snur meg bærbar PC på og den går av. Ingen advarsel og det ble øyeblikkelig. Jeg så kraften lyset kommer på og før du kunne blinke den gikk av. På dette tidspunktet i om "store" prøvd alle slags ting og har tydd til trekke ut HDD og prøver den i en annen PC, og når jeg kobler den til en annen maskin den wont støvel. Wont selv start. Så min HDD er stekt. Hva jeg vil vite er: A) Det er viktig informasjon om at HDD, kan det være utvinnes? B) Er det noen sjekker jeg kan gjøre mitt nye HDD doesnt få stekt også? C) Har noen andre hadde en fersk problem med BSOD og Windows Update? |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
| |||
| |||
| Vel i alle forhold med min laptop HDD koblet til en datamaskin vil ikke starte. ta den av og vekk du går. Uten stasjonen i min laptop det støvler, kontrollerer DVD-stasjonen da cant gjøre noe annet. med det i det ingen strøm i det hele tatt. |
|
| |||
| |||
| I så fall har du rett i å tenke at harddisken er ødelagt. Det høres også som om det ikke skal komme tilbake for å la deg få ting av det. Du kan sende den til PC World eller lignende for dem å prøve og gjenopprette den, men de vil belaste deg en arm og et bein for det. Er laptop under garantien fremdeles?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det er ja jeg håper bare jeg kan finne kvitteringen befor oktober .. Skal være alright en IM på ingen Dire behov for det i øyeblikket bare filene lol. Jeg vet isnt mine OS dekket under garantien, men syk sjekke om harddisken er stekt er, og se om mine info kommer tilbake også |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skulle ønske jeg kunne merke dette bedre, men alt jeg kan tenke er "flere problemer" | rosway | Windows-operativsystemer | 0 | 4 juni 2009 17:44 |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Hva med alle "Nyheter Bot" ting. det liker 1.000.000 av dem! | cheesepuff | Community News & Chat | 4 | 12 mars 2008 04:48 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| "som laptop skal jeg kjøpe, Buchanan?", "er, vil jeg se rundt" | Buchanan | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 15 | 12 nov 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |