mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Min computer holder styrter ned

Reply

Thread Tools
Old 21 februar 2008, 17:53
Medlem Gruppen

Default Min computer holder styrter ned

min computer er lidt nyt, men det holder ned. det skete mange gange allerede.

Når jeg logger på skærmen gør ikke flytte. Det crusser forbliver i den samme situation.

Jeg prøvede swithing det ud, men det gør ikke swtich off. Jeg var nødt til at afmontere det, for at det skal ske. undertiden det gør ikke styrtet, men det er 50/50.

jeg dont kende hvad de skal gøre som jeg er en newbie

her er det hijact denne log

Logfile af Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan gemt kl 00:51:31, den 22/02/2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal
Kørende processer:
C: \ WINDOWS \ System32 \ smss.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Winlogon.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Services.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Lsass.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe
C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ ZoneLabs \ vsmon.exe
C: \ WINDOWS \ Explorer.EXE
C: \ WINDOWS \ system32 \ Spoolsv.exe
C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgamsvr.exe
C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgupsvc.exe
C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgemc.exe
C: \ Programmer \ Cyberlink \ PowerCinema \ Kernel \ TV \ CLCapSvc.exe
C: \ Programmer \ Cyberlink \ PowerCinema \ Kernel \ TV \ CLSched.exe
C: \ Programmer \ Cyberlink \ Shared Files \ CLML_NTService \ CLMLServer.exe
C: \ WINDOWS \ eHome \ ehRecvr.exe
C: \ Programmer \ Cyberlink \ Shared Files \ CLML_NTService \ CLMLService.exe
C: \ WINDOWS \ eHome \ ehSched.exe
C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ Apache Group \ Apache2 \ bin \ apache.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ inetsrv \ Inetinfo.exe
C: \ Programmer \ Common Files \ LightScribe \ LSSrvc.exe
C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ bin \ nSvcIp.exe
C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ bin \ nSvcLog.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ nvsvc32.exe
C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ bin \ nSvcAppFlt.ex e
C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ Apache Group \ Apache2 \ bin \ apache.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ dllhost.exe
C: \ WINDOWS \ ehome \ ehtray.exe
C: \ Programmer \ QuickTime \ qttask.exe
C: \ Programmer \ Cyberlink \ PowerCinema \ PCMService.exe
C: \ WINDOWS \ eHome \ ehmsas.exe
C: \ Programmer \ Cyberlink \ PowerDVD \ PDVDServ.exe
C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ bin \ nTrayFw.exe
C: \ WINDOWS \ RTHDCPL.EXE
C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ rundll32.exe
C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgcc.exe
C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_04 \ bin \ jusched.exe
C: \ Programmer \ Zone Labs \ ZoneAlarm \ zlclient.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe
C: \ Programmer \ MSN Messenger \ MsnMsgr.Exe
C: \ Programmer \ Common Files \ LightScribe \ LightScribeControlPanel.exe
C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NMBgMonitor.exe
C: \ Programmer \ SUPERAntiSpyware \ SUPERAntiSpyware.exe
C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NMIndexingService.exe
C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NMIndexStoreSvr.exe
C: \ Programmer \ KWorld Multimedia \ TV Tuner Card Utilities \ HMCP3XCtl.exe
C: \ Programmer \ Internet Explorer \ iexplore.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ wuauclt.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ wpabaln.exe
C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis \ HijackThis.exe
R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Search Bar = http://uk.rd.yahoo.com/customize/yco...search/ie.html
R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Search Page = http://uk.rd.yahoo.com/customize/yco...//uk.yahoo.com
R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Start Page = http://www.google.co.uk/
R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Page_URL = http://www.meshcomputers.com
R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ SearchURL, (Default) = http://uk.rd.yahoo.com/customize/yco...//uk.yahoo.com
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - (EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88) - C: \ Programmer \ Yahoo! \ Companion \ Installerer \ CPN \ yt.dll
O2 - BHO: & Yahoo! Toolbar Helper - (02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670) - C: \ Programmer \ Yahoo! \ Companion \ Installerer \ CPN \ yt.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - (06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3) - C: \ Programmer \ Adobe \ Acrobat 7.0 \ ActiveX \ AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Spybot-S & D IE Protection - (53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F) - C: \ PROGRA ~ 1 \ Spybot ~ 1 \ SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - (761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_04 \ bin \ ssv.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Spy Blocker BHO - (F0D4B231-DA4B-4daf-81E4-DFEE4931A4AA) - C: \ Programmer \ ZoneAlarmSB \ bar \ 1.bin \ SPYBLOCK.DLL
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Spy Blocker - (F0D4B239-DA4B-4daf-81E4-DFEE4931A4AA) - C: \ Programmer \ ZoneAlarmSB \ bar \ 1.bin \ SPYBLOCK.DLL
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - (EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88) - C: \ Programmer \ Yahoo! \ Companion \ Installerer \ CPN \ yt.dll
O4 - HKLM \ .. \ Run: [ehTray] C: \ WINDOWS \ ehome \ ehtray.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [QuickTime Task] "C: \ Programmer \ QuickTime \ qttask.exe"-atboottime
O4 - HKLM \ .. \ Run: [PCMService] "C: \ Programmer \ Cyberlink \ PowerCinema \ PCMService.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [RemoteControl] "C: \ Programmer \ Cyberlink \ PowerDVD \ PDVDServ.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [(1290A33C-85F5-4164-A1BE-7DD299D4986A)] "C: \ Programmer \ CyberLink \ PowerBackup \ PBKScheduler.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [TkBellExe] "C: \ Programmer \ Common Files \ Real \ Update_OB \ realsched.exe"-osboot
O4 - HKLM \ .. \ Run: [Ptipbmf] rundll32.exe ptipbmf.dll, SetWriteCacheMode
O4 - HKLM \ .. \ Run: [nTrayFw] C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ bin \ nTrayFw.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM \ .. \ Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvCplDaemon] rundll32.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ NvCpl.dll, NvStartup
O4 - HKLM \ .. \ Run: [nwiz] nwiz.exe / install
O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvMediaCenter] rundll32.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ NvMcTray.dll, NvTaskbarInit
O4 - HKLM \ .. \ Run: [JMB36X Configure] C: \ WINDOWS \ system32 \ JMRaidTool.exe boot
O4 - HKLM \ .. \ Run: [NeroFilterCheck] C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NeroCheck.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [AVG7_CC] C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgcc.exe / START
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SunJavaUpdateSched] C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_04 \ bin \ jusched.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [ZoneAlarm Client] "C: \ Programmer \ Zone Labs \ ZoneAlarm \ zlclient.exe"
O4 - HKCU \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [MsnMsgr] "C: \ Programmer \ MSN Messenger \ MsnMsgr.Exe" / baggrund
O4 - HKCU \ .. \ Run: [Center Agent] C: \ Programmer \ KWorld Multimedia \ HyperMediaCenter \ DTVR \ Scheduled.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [LightScribe Control Panel] C: \ Programmer \ Common Files \ LightScribe \ LightScribeControlPanel.exe-skjulte
O4 - HKCU \ .. \ Run: [BgMonitor_ (79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA)] "C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU \ .. \ Run: [SUPERAntiSpyware] C: \ Programmer \ SUPERAntiSpyware \ SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS \ S-1-5-19 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS \ S-1-5-19 \ .. \ Run: [AVG7_Run] C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgw.exe / RunOnce (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS \ S-1-5-20 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS \ S-1-5-18 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS \. DEFAULT \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C: \ Programmer \ Adobe \ Acrobat 7.0 \ Reader \ reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Remote Control.lnk = C: \ Programmer \ KWorld Multimedia \ TV Tuner Card Utilities \ HMCP3XCtl.exe
O8 - Extra sammenhæng menupunktet: E & ksporter til Microsoft Excel - res: / / C: \ PROGRA ~ 1 \ mikroer ~ 2 \ Office11 \ EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra knappen: (no name) - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_04 \ bin \ ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: Sun Java Console - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_04 \ bin \ ssv.dll
O9 - Ekstra knap: Research - (92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263) - C: \ PROGRA ~ 1 \ mikroer ~ 2 \ Office11 \ REFIEBAR.DLL
O9 - Extra knappen: (no name) - (DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2) - C: \ PROGRA ~ 1 \ Spybot ~ 1 \ SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: Spybot - Search & Destroy Configuration - (DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2) - C: \ PROGRA ~ 1 \ Spybot ~ 1 \ SDHelper.dll
O9 - Ekstra knap: Messenger - (FB5F1910-F110-11D2-BB9E-00C04F795683) - C: \ Programmer \ Messenger \ msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: Windows Messenger - (FB5F1910-F110-11D2-BB9E-00C04F795683) - C: \ Programmer \ Messenger \ msmsgs.exe
Ø14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL = http://www.meshcomputers.com
O20 - Winlogon Notify:! SASWinLogon - C: \ Programmer \ SUPERAntiSpyware \ SASWINLO.dll
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - Grisoft, sro - C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - Grisoft, sro - C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - Grisoft, sro - C: \ PROGRA ~ 1 \ Grisoft \ AVG7 \ avgemc.exe
O23 - Service: Cyberlink Background Capture Service (CBCS) (CLCapSvc) - Unknown ejer - C: \ Programmer \ Cyberlink \ PowerCinema \ Kernel \ TV \ CLCapSvc.exe
O23 - Service: Cyberlink Task Scheduler (CTS) (CLSched) - Unknown ejer - C: \ Programmer \ Cyberlink \ PowerCinema \ Kernel \ TV \ CLSched.exe
O23 - Service: Cyberlink Media Library Service - Cyberlink - C: \ Programmer \ Cyberlink \ Shared Files \ CLML_NTService \ CLMLServer.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown ejer - C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ bin \ nSvcAppFlt.ex e
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ Apache Group \ Apache2 \ bin \ apache.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C: \ Programmer \ Common Files \ LightScribe \ LSSrvc.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C: \ Programmer \ Nero \ Nero 7 \ Nero BackItUp \ NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NMIndexingService.exe
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ bin \ nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare brugeren logger tjeneste (nSvcLog) - NVIDIA - C: \ Programmer \ NVIDIA Corporation \ NetworkAccessManager \ bin \ nSvcLog.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C: \ WINDOWS \ system32 \ nvsvc32.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C: \ WINDOWS \ system32 \ ZoneLabs \ vsmon.exe
--
End of file - 10.194 bytes
Old 21 februar 2008, 17:54
Medlem Gruppen

jeg dont kende, hvis det er en virus problem eller en hardwarefejl?
Old 22 februar 2008, 09:35
Medlem Gruppen

Har du gjort det sædvanlige og kontrolleres for støv oprustning omkring CPU heatsink etc?
Old 22 februar 2008, 13:57
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Axegrinder View Post
Har du gjort det sædvanlige og kontrolleres for støv oprustning omkring CPU heatsink etc?
No I havnt Jeg er en nybegynder og ikke helt sikker på, hvad cpu varmeafleder er.

tak
Old 22 februar 2008, 16:24
Donor-Gruppen

Kan du starte op i fejlsikret tilstand? .... (Tryk F8 gentagne gange ved opstart op)

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 22 februar 2008, 20:15
Redaktør Gruppen

Den Hijackthis log er ren.

Har du installere noget nyt omkring det tidspunkt, denne gang sker der? Måske endda en uges tid før det sker for første gang.

Old 23 februar 2008, 13:11
Medlem Gruppen

vinduespudser, zone alarm, Spybot og Norton anti virus
Old 23 februar 2008, 13:14
Redaktør Gruppen

Hvad alle blev renset med vinduespudser og gjorde det starter efter at bruge det?

Zone Alarm eller Norton er ikke den mest effektive på ressourcerne, kunne det være disse også.

Old 23 februar 2008, 14:44
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Zone Alarm eller Norton er ikke den mest effektive på ressourcerne, kunne det være disse også.
Aftalte, især nordpå som er en række en årsag til PC afmatning / crash.

Og en CPU heatsink er den store metal-ting med en fan oven på bundkortet til at holde CPU cool.
Old 23 februar 2008, 21:38
Medlem Gruppen

sorry jeg mener avg. Jeg vil tjekke blæseren ud.

i stedet for zone alarmer, hvad ville du fyre anbefale.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computer Crashing HJÆLP! Bong General Hardware Chat 10 8 november 2009 18:09
Alle spil styrter ned - Hjælp venligst (computer tech) jonia PC & Console Gaming 1 24. maj 2009 11:49
Computer Konstant styrter ned topxx General Hardware Chat 9 19 marts 2009 02:18
Computer styrter ned Mens Gaming icu222much General Software Chat 9 15 november 2008 07:26
Styrter ned computer Grrr, lusket mistanke sin forbundet med mine ram Robbie CPU, bundkort og RAM 14 8 marts 2008 11:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.