![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har brug for hurtig hjælp, jeg har et problem med min fulde till poker site, når jeg klikker på ikonet for at indtaste det op popper Ny software, klik for at installere. Så jeg klikker på OK, og det begynder at hente, men har aldrig afsluttet installationen, op popper problemet dekomprimerer archive, prøv igen senere. Dette er ikke i stand mig at uploade den nye software der forgrunden kan jeg ikke gå ind på dette site. Kan nogen hjælpe mig venligst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan det være dem og ikke dig? Forsøgt på en anden maskine?
| |||
| |||
| Ja, det virker fint. Havde en kammerat downloade softwaren derefter overføre den til min computer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Findes der en software, der kan scanne alle Min Hardware og Auto Find + opdatering Drivere? | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 5. maj 2009 20:36 |
| Hjælp! Denne computer henter ikke opdateringer F.eks Gennemsnitlig, Computer Opdateringer Intet! | edkes | General Software Chat | 1 | 23 april 2009 14:03 |
| Kan ikke opdatere Virus-og spyware-software på min PC. | ddd13 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 18 | 28 februar 2009 19:52 |
| Computer opdatering | Kadejd | General Hardware Chat | 7 | 4 december 2007 16:16 |
| Thread Tools | |
| |