![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tarvitsen nopeasti apua, minulla on ongelma minun Koko asti pokerisivustolla, kun napsautan kiinni kuvaketta kirjoita se ylös ponnahtaa Uusi ohjelmisto, napsauta Asenna. Joten klikkaa OK ja se alkaa lataamaan, mutta ei ole koskaan päättänyt asennuksen, jopa ponnahtaa ongelma purkamisen arkisto, ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen. Tämä ei ole voinut minun ladata uusia ohjelmistoja siksi en voi kirjoittaa tähän sivustoon. Voiko kukaan auttaa minua olkaa hyvä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisiko se olla niitä eikä sinua? Kokeiltu toiselle koneelle?
| |||
| |||
| Kyllä, se toimii hyvin. Oli perämies ladata ohjelmiston sitten siirtää sen minun tietokone. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko olemassa ohjelmistoa, joka voi Scan KAIKKI Oma Laitteet ja Auto Etsi + päivittää ajurit? | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 5. toukokuuta 2009 20:36 |
| Help! Oma tietokone ei lataa päivityksiä Esim. Keskim, Computer päivitykset Nothing! | edkes | General Software Chat | 1 | 23. Huhtikuu 2009 14:03 |
| Ei voi päivittää Virus ja Spyware ohjelmisto Oma Pc. | ddd13 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 18 | 28th Feb 2009 19:52 |
| Tietokoneen päivitys | Kadejd | Rautatavaran Chat | 7 | 4th Joulukuu 2007 16:16 |
| Thread Tools | |
| |